Twentynine
Max POV.
Zo snel als ik de deur had open gezwaaid, zo snel sloot ik hem ook weer. Ik wist niet wat ik had verwacht maar 1 ding was zeker, dit was zeker niet wat ik gedacht had. Ik slenterde terug naar de kleedkamer en dacht aan wat ik net had gezien. Ik wist dat Jay haar leuk vond dat had ik wel gezien toen hij zijn telefoon in het busje had laten liggen, maar dat ze al zo close waren had ik niet verwacht. Ik wist dat ze gisterenavond wat waren gaan drinken met zijn 2en maar dit, nee dit had ik niet verwacht.
Ik stond voor de deur van de kleedkamer en hoorde de anderen lachen, en voor ik het wist vloog de deur open en stond ik oog in oog met Lauren. Ze had een enorme grijns op haar gezicht en een schittering in haar ogen, vervolgens hoorde ik de stem van Tom en Lauren keek vlug achterom. Ik volgde haar blik en zag dat Tom aan kwam stormen, hij zag onder de slagroom. Lauren gilde vrolijk en verstopte zich toen achter me, haar armen om mijn middel en haar gezicht tegen mijn rug gedrukt. "Protect me Max, he want's to get me back." Hoorde ik haar vrolijk zeggen. "Lauren you''re so dead!" Riep Tom nogmaals en ik zag dat hij een slagroombus in zijn handen had.
Niet veel later zat de slagroom overal, ik had geprobeerd Lauren afteschermen van de slagroom aanval van Tom wat tot gevolg had geleid dat ik ook onder de rotzooi zat. Lauren stond haar haar schoon te boenen met een hand doek en smeet deze verlvolgens naar mij. Ik keek haar aan en liet een luide grinnik horen, ze keek me even verbaasd aan. Ik liep naar haar toe en haalde mijn vinger over haar wang. "You missed a spot." Grinnikte ik. "Mmm, nice and sweet, just like you." Flapte ik eruit. Lauren fronsde en keek me even aan, pas toen had ik door wat ik gezegt had en steeg het bloed naar mijn wangen. "I meant.. ermm.." Lauren schonk me een lieve lach en zei dat het oke was.
We waren met zijn allen in gesprek geraakt en praten over vanalles en nog wat, maar ik kon het niet laten om af en toe mijn blik op Lauren te laten rusten. De manier hoe ze zich rond de rest gedroeg, zo vrolijk en vol ondeugende trekjes. Af en toe betrapte ze me er op dat ik naar haar keek en gaf me dan een voorzichtig glimlachje waarna ze zich weer in het gesprek mengde. Er was iets aan haar wat constand mijn aandacht trok, al wist ik er mijn vinger nog niet op te leggen.
De deur ging open en daar verschenen Jay en Skye, beiden met een glimlach om hun mond en Skye zag er al een stuk beter uit. "There's the lovely couple!" zei ik met een grote grijns. Tom, Siva, Nathan en Lauren keken van mij naar Jay en Skye. Jay kreeg een rode blos op zijn wangen en toen ik naar Skye keek zag ik dat precies het zelfde bij haar aan de hand was. "Wait a sec, did we miss anything here?" Vroeg Siva. "Yeah, Max did we miss something?" Vroeg Lauren, ze keek me aan en ik liet een grote glimlach zien en ik zag hoe Lauren haar mond open zakte. "Oh, My, God! No way!" Riep hard, zelfs zo had dat Nathan, die naast haar zat, opschrok van haar plotselinge uitbarsting. Ze keerde zich om richting Jay en Skye. "You guys kissed!!" Riep ze nog net zo enthousiast. De ogen van Tom, Nathan en Siva werden groot en Skye keek naar haar handen, Jay knikte en werd nog roder dan dat hij al was. "Yes, they did. When i went to get them, 20 minutes ago, i walked in on them kissing." Zei ik lachend. Ze liepen naar ons toe en ploften op de banken, Jay naast mij en Skye tegen over me naast Lauren. "Well done Bird." zei ik tegen Jay. Maar mijn aandacht werd al gauw getrokken door een opmerking die Lauren tegen Skye zei. "Told you he would make a move on you!" grinnikte ze. Het deed mij en de anderen lachen maar blijkbaar vond Skye het wat minder leuk en sloeg met haar vuist tegen Lauren haar schouder. "Shut it Lauren!" Zei ze en keek met een blozend gezicht naar Jay die haar een lieve glimlach schonk.
Max pov.. ja niet verwacht om die tegen te komen he! hahah! like, not like.. let me know!
Love and Rocketz,
Lot!
Reageer (4)
SUPER! Really like it!
1 decennium geledenAwh cute hahaha
1 decennium geledenMax,,, dat was gênant hahha
LOOOOOVVVVEEEE IT! Hahaha Max wat ben je toch weer lekker bezig;) Echt super hoofdstukje! Niet mijn favoriet ik den dat de date dat nog steeds is:D Ik heb een haat/liefde verhouding met de snoozeknop van mijn mobiel. Ik wou om negen uur opstaan maar het was koud dus uiteindelijk was ik een kwartier geleden eindelijk uit mijn bed:P Maar het is de afgelopen dagen echt verschrikkelijk koud! En dat komt van iemand die van de kou houd:S Maar ik ga nu! Moet gaan werken): Kan niet wachten om het volgende hoofdstuk te lezen! xxx
1 decennium geledentoeval zeg, ik ben dit hoofdstukje aan het leze en dan juist spele ze I found you op jim, leuk hoofdstukje!!
1 decennium geleden