Heeei,

Nog ff een hoofdstukje,

Kissessss,
Esther x

Alessandro:

Als de film afgelopen is gaan we nog even wat tv kijken en dan zeg ik dat ik moe ben en naar bed ga. Ik blijf namelijk bij Rein slapen. De rest ook. We lopen naar boven en de meiden stormen de badkamer binnen en roepen: 'WIJ ZIJN EERST! DAARNA JULLIE!' en beginnen te lachen. Ik loop weer naar beneden en haar ze praten. Ik stop even om te luisteren. 'Jongens, is dit raar? Waarom zou die vader, Henk zo als die heet, haar willen ontvoeren maar die andere man haar terug wil brengen? Ik snap het even niet meer hoor ...' hoor ik Daan zeggen en loop de kamer in. Als ik naar Daan loop zie ik dat hui huilt. 'Rustig maar Daan, ik weet het ook niet meer hoor. Het komt wel goed. Ze waren alweer aan het giebelen dus ik denk dat het wel beter gaan!' zeg ik met een big smile op mijn gezicht. 'Haha, waar over dan?' vragen Owen en Nils te gelijk. 'Nouw, ik wou naar de badkamer gaan om me om te kleden en toen rende de meiden gillend achter me aan en gingen die badkamer in en riepen WIJ ZIJN EERST! DAARNA JULLIE! en toen begonnen ze te lachen. Haha!' zeg ik en ze beginnen te lachen. We praten nog even en na een half uur komen de meiden eindelijk naar beneden toe. 'Jullie mogen!' roept Esther en ze beginnen weer te lachen. 'Waarom doen meiden er toch altijd zo lang over om om te kleden?' fluistert Rein tegen me. 'Geen idee!' antwoord ik. 'Reintje wat zei je nou? Dat wij sloom zijn?' vraagt Esther met een glimlach op haar gezicht. 'Noemde je me nou Reintje?' vraagt hij een haar en even later rennen ze achter elkaar aan door het huis. 'He jongens! Doe even rustig!' roepen we met zijn allen als ze na een tijdje weer beneden komen. 'Waarom? Hij is gewoon te sloom want hij kan me niet pakken!' zegt ze en knuffelt hem. 'Ik ben niet sloom! Kijk maar!' zegt Rein en Esther begint weer te rennen. 'Neee!! Niet doen Rein!' horen we Esther roepen als ze boven zijn. We lopen naar boven toe naar de kamer van Rein en zien we dat Esther op de grond ligt van het lachen en Rein haar kietelt. 'Hoe noem je me dan? En wat ben ik NIET?' vraagt hij. 'Ik noem je Rein. En je bent niet snel' antwoord ze en Rien begint weer te kietelen. 'Neee! Je bent niet sloom maar je bent super schattig als je boos bent!' roept ze en Anneke, Fleur, Sharon en Thirza zeggen te gelijk: 'Awwwh!' en ik, Daan, Owen en Nils schieten in de lach. 'Jij bent ook super schattig als je boos bent. Maar als je blij bent ook!' zegt Rein en geeft haar een kus. 'Dank je Reintje ... uuh ... Rein!' zegt ze snel. 'Aha, je leert snel!' zegt Rein en weer liggen we in een deuk.


In het volgende hoofdstuk komt pas de ramp ... sorry!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen