Beter.......
Het gaat al wel weer iets beter met mij maar niet echt fantastisch maar ik ga volgendeweek ( mijn vakantie) zo veel mogelijk posten. Hier komt een klein stukje want moet zo naar school
Xxx
Door de ogen van Lisa:
Ik voel twee zachten lippen o me mond, als ik mengen open ie ik dat het rein is. Ik lach naar hem, heeej goeiemorgen sgat begroet ik hem. Dan kijk ik stiekem of Daan al wakker is. Ja dat is die. Ik sta op en zeg Daan nu? Jamie goed ik pak even mijn jas zeg die. Reinkijk me raar aan. Even kletsen, leg je het allemaal wel een keer uit. Dan pak i,k ook me jas geef rein nog een kus en loops naar buiten.sorry maar ik moet het echt uitmaken met Sharon ik ben verliefd op jou, en ik wil niet tegen haar liegen. Nee ik ook niet maar ik kan het rein niet nu vertellen van onze kus, hij moeten weten dat weet ik maar niet nu niet nu die zo ziek is. Oke alles komt goed maar ik ga wel met Sharon praten zegt Daan terwijl die me in een knuffel neemt, een extra lange knuffel precies op dat moment komt Sharon naar buiten, ik zie het e fluister naar Daan succes ik ben binnen bij Rein en de rest.
Door de ogen van Daan.
Ik moet dit doen denk ik bi me zelf als Lisa naar binnen loopt. Sharon kom eens zitten ik moet je iets vertellen. Het spijt me heel erg maar ik denk dat ik niet meer verliefd op je ben sorry ik maak het uit. Dus jij maakt. Het meteen uit als het even niet. Gaat ?? Nou dan ben ik blij dat het uit is meneer zwierink. Ze wil weglopen maar ik hou der tegen sorry maar ik kan hier gewoon niet over liegen tegen jou. Ik wl heel graag vrienden blijven. Het enigste wat Sharon doet is een huilbui losbarsten ik geef der een helle dikke knuffel en laat der even niet los, als ze weer wat gekalmeerd is zeg ik kom laten we naar binnen gaan ik zeg het wel. Samen lopen we naar binnen intussen is iedereen wakker, en kijktons met grote ogen aan als we binnen komen. Het is uit tussen ons, na die zin voel ik meetrainen weer komen ik huil ook. Ik huilt ondanks alles wel kapot veel van die meid heb ik de juiste beslissing genomen ??
Reageer (4)
Super leuk ga gauw door
1 decennium geledenOoooererrhhhhhh spannend snel door
1 decennium geledenSUPER LEUKK! <3 (blijf ik nog bij Daan? $ ) xx
1 decennium geledenOeh shper leuk!
1 decennium geleden