Hoofdstuk 42
Als Owen, Rein en Nils weg zijn zegt de zuster wat er met Cindy aan de hand is, ik pak haar hand vast en zie dat Cindy een traan laat, Daan veegt hem weg. De zuster gaat bij Cindy de bloeddruk meten, Owen komt opeens binnen "Wattan?!" roept hij door de kamer "ik ga even naar Rein en Nils, hou ik die even gezelschap" ik geef Cindy een knuffel en loop de kamer uit ik wapp Rein waar die is, na een minuut krijg ik een wappje terug ‘we zijn bij het winkeltje’ ik loop er naar toe, het is een best grote winkel dus moet ik zoeken. Ik loop rond, opeens zie ik niets meer er zijn twee handen om me ogen geslagen "raad maar" zegt Rein tegen me, ik draai me om "haha jij wel hé" zeg ik tegen Rein en geef hem een kus "we wilde een cadeau voor Cindy kopen maar kunnen niet echt iets leuks vinden" zegt Nils "ik weet wel iets" zeg ik enthousiast Nils en Rein kijken me aan "Rein, als jij zo naar Cindy gaat ga ik met de rest ff naar Cindy's huis en haal wat spullen voor haar" "oké schat" zegt Rein en geeft me een kus, ik sms Daan of hij mee gaat spullen halen voor Cindy en ik zeg dat ik voor het winkeltje sta. Na een paar minuten zie ik Daan aankomen lopen met Owen, ik geef ze een knuffel en ga samen met de jongens naar Cindy's huis "Cindy vroeg of ik een foto wou maken voor Danielle" zegt Daan "oké ik wou sowieso nog even langs de manege een foto van haar maken voor een verassing" zeg ik Daan kijkt me ook al raar aan dus leg ik het de jongens uit. We zijn bij Cindy's huis we lopen naar binnen, ik ga naar Cindy's kamer en Nils en Owen leggen uit wat er is gebeurt. Ik kijk in de kast en haal er wat kleren, een pyjama en ondergoed uit, doe dat in een tas en loop weer naar beneden. "Daan als jij en Owen naar Cindy gaan, dan gaan Nils en ik naar de manege en maken een foto van Danielle en maak gelijk de verassing” zeg ik tegen Daan hij knikt, ik geef de tas met spullen aan Daan en geef hem een knuffel. Nils pakt Cindy haar fiets "Marjon spring maar achterop op me fiets" zingt Niks vrolijk, ik spring achterop en Nils fiets naar de manege. Na zeven minuten zijn we er, ik spring van de fiets en loop vast naar Danielle. Als ik er ben doe ik voorzichtig de staldeur open en ga bij haar zitten, even later komt Nils er aan ik sta op en maak een paar foto's. Als ik dat gedaan heb stuur ik ze naar Daan en zeg dat hij ze even naar Cindy moet sturen, ik borstel Daniëlle even en dan loop ik naar Shariff toe, ik geef haar een dikke kus op haar neus, Nils maakt stiekem een foto en stuurt die naar Rein. Na een paar seconde krijg ik een sms ‘Marjon kon je me niet zeggen dat je vreemd gaat? kreeg een foto van Nils waar je iemand kuste xxx Rein toch hou ik van je’ ik kijk Nils aan en laat hem het sms’je lezen, hij begint te lachen en laat de foto zien van mij en Shariff "jij bent echt gemeen Nils!" zeg ik en doe de stal deur weer dicht, we gaan weer naar buiten. Nils haalt de fiets van het slot en we fietsen naar mijn huis, als we er zijn lopen we naar mijn kamer, ik start de laptop snel op en sluit me mobiel er op aan, ik zet de foto’s van Danielle erop en zoek een foto van Mabel. Ik voeg ze samen en bewerk hem heel mooi, ik sleep een foto van Cindy erbij en voeg die er ook bij in, Nils kijkt me aan van wat the fack doe jij. Als alles klaar is ga ik naar een site en laat van die foto op doek maken, ik krijg een mailtje en lees hem. Het is van de site "yes morgen is die klaar en komt die hier, dus kunnen we hem morgen geven" zeg ik tegen Nils en geef hem een knuffel, ik wapp Daan dat het morgen klaar is. Ik sla de foto op en zet hem op me mobiel en wapp die ook naar Daan maar zeg erbij dat Cindy hem nog niet mag zien "kom gaan we nu weer naar Cindy” Nils springt weer op de fiets en ik ga weer bij hem achterop "weetje ik ken iemand die nu heel jaloers op me is en die nu heel graag hier zat" zeg ik tegen Nils "wie? heb je een foto van haar"
vraagt hij nieuwsgierig "een vriendin van me uit België, Yasmine ze is helemaal verliefd op je, niet omdat je beroemd bent, maar gewoon echt verliefd. Net zoals ik op Rein en Cindy op Daan" ik zoek een foto van haar, als ik hem heb gevonden laat ik hem aan Nils zien, hij kijkt ernaar en ik zie dat hij in de wolken is. Nils let niet meer op waar we fietsen "Nils kijk uit! je rijd bijna tegen een boom aan" ik pak me mobiel uit z'n handen en sms Cindy dat Nils in de wolken is en dat we eraan komen" na vijf minuten zijn we er, Nils zet de fiets op slot en we lopen naar binnen "Nils is in de wolken, Nils is in de wolken" roep ik en hij duwt me opzij, ik val op de grond. Nils begint te lachen en helpt me overeind, opeens komt Rein naar me toe en geeft me een knuffel “schat je had me ook gewoon kunnen vertellen dat je twee vriendjes hebt. Mij en Shariff" zegt Rein plagerig, ik kijk op zij en geef Rein een duw, hij valt op de grond "nou ligt me kleine schat op de grond" zeg ik plagerig en we beginnen te lachen, ik help Rein overeind "kusje erop?" vraag ik, Nils schiet weer in de lach "nu jij Nils, door wie ben je in de wolken?" vraagt Rein. Nils kijkt me raar aan "door Yasmine, een vriendin van me uit België waar we dat leuke cadeau van hebben gekregen met kerst” zeg ik en laat een foto van haar zien "nou Nils, ze past heel goed bij je" zegt Rein, we lopen de bocht om en ik ga een stukje sneller. Ik loop de kamer van Cindy binnen, ik zie dat ze slaapt en geef Owen en Daan een Knuffel, ik ga bij Cindy aan bed zitten en pak haar hand voorzichtig vast, ze word langzaam wakker. De zuster komt eraan om Cindy wat drinken te geven "Kim mogen ze please met z’n alle hier zitten we doen heel rustig" vraagt Cindy "vooruit voor deze keer maar wel rustig doen" zegt de Kim, ik ga bij Cindy op bed zitten zodat Nils ook kan zitten "Cin weetje dat Nils in de wolken is? ik zat bij hem achterop en zei dat ik iemand kende die heel jaloers zou zijn en toen vroeg hij wie dus had ik een foto laten zien van Yasi, toen reed hij bijna tegen een boom" zeg ik tegen Cindy, iedereen schiet in de lach en Nils begint te blozen.
Reageer (2)
Dankjewel, we gaan snel verder.
1 decennium geledenomg kei mooi xxx Cindy en Marjon snel verder xxxxx
1 decennium geleden