061
Naar een paar uur in het vliegtuig gezette tehebben waren we eindelijk geland in amerika, Toen we het vliegtuig uitstapte kwam er gelijk een walm van hitte op ons af.. Paul pakte mn arm vast om me te wijze welke kant ik op moest, "Stevig door lopen jongens" zei die toen die achter ons aan liep, Er stonden miljoenen fans op het vliegveld. We namen wat tijd om met ze op de foto gegaan en handtekeningen uit tedelen, Toen we snel de auto in stapte en naar het hotel reden, Aan gekomen waren onze spullen er al we liepen onze kamer in om ons te douchen en klaar temaken voor onze eerste live interview naar een lange tijd, om 7uur klopte paul om onze deur dat we op moesten schieten, we gingen snel in de auto zitten en rede naar de studio, Liam smste danielle dat ze met de andere girls naar de show konden kijken online op de site, Toen we net de auto uit stapte belde melayn zayn om hem succes tewensen je zag aan zayn dat het hem goed deed, Toen we in de studio waren make we kennis met de interviewer, nog geen half uur later begon de show. Ik dronk snel wat water en ging naar de visagiste om me make up te laten doen.
Reageer (1)
Aaaawh Louis in de make up waarom lig ik daarom dubbel
1 decennium geleden