hee

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Wiktoriatjex

    Naam: Phoebe Ashley Tomson
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Lief en behulpzaam, luid, bitchy
    Hoe ze wordt ontvoerd: Ze woont in een weeshuis, heeft geen familie meer, ze gaat naar een winkelcentrum om naar de starbucks te gaan, na de starbucks gaat ze naar de wc, maar de wc is helemaal achter het winkelcentrum, ze gaat er naartoe, en daar wachte de jongens op haar, ze nemen haar mee :)

    1 decennium geleden
  • Heksjee

    Naam: Felicite
    Leeftijd: 14
    Karakter: lief maar als het moet koppig
    Hoe ze wordt ontvoerd:. ze is in een disco , en de jongens zijn daar ook. Harry begint te flirten de volgende word ze wakker en is daar bij hun

    1 decennium geleden
  • CarrotMonsta

    Naam : Rani Alexandra Moon
    Leeftijd: 17
    Karakter: ze is zeker niet op haar mondje gevallen en zal dus zeker vaak een grote mond hebben. Ze kan soms een beetje bitchy overkomen, maar als je haar kent weet je dat ze eigenlijk een totaal ander meisje is. Ze kan soms nogal melig zijn als ze dronken is of als iemand haar vroeg wakker maakt. Maar meestal heeft ze dan gewoon een ochtendhumeur. Ze zal koste wat kost haar vrienden en vriendinnen altijd beschermen.
    Hoe wordt ze ontvoert?: De jongens lopen rond int school voor een nieuw slachtoffer te zoeken en net op dat moment wordt ze uit de klas gestuurd voor haar grote mond. Een van de jongens, Louis of Zayn, gaat haar dan achterna als ze de wc's inloopt, want ze heeft geen zin om naar de directie te gaan, en neemt haar dan mee...

    1 decennium geleden
  • freakdirection

    Naam: Kelly Alexia Merston
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Komt op voor mensen wat er ook gebeurd. Soms beetje bitchy. Bij mensen met wie ze goed op kan schieten heeft ze een hele andere kant. Een hele lieve en zorgzame kant. Is vaak melig. Heeft ochtend humeuren.
    Hoe ze word ontvoerd: Ze word wakker en realiseert zich dat ze zich heeft verslapen dus probeert ze zo snel mogelijk op school te komen. Als ze haastig naar school fietst valt ze van haar fiets en de jongens reden net langs maar stopten om haat te helpen. Net als 1 van de jongens zijn hand uitsteekt tillen ze haar op en nemen ze haar mee.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen