5 minuten later komen jullie op school. jullie lopen naar de kluisjes waar andere kinderen uit je klas staan. Ayleen hoor gefluister achter zin. ze weet dat Hodan,Kim, Esmay en lisa(de populaire meiden van haar klas) achter haar staan.ze draait zich op 'Wat valt er te lachen' zegt Ayleen boos en de rest van de klas komt er bij staan. 'nou wat je aan hebt, komt zeker van de 2de hans winkel ofzo' zegt kim arrogant. 'Nee, dit komt uit parijs, dit is summer2013' zegt Ayleen. 'jaja en ik ben de koning van spanje' zegt kim. Iedereen lacht maar dan schreeuwt Xaviera 'kappen jongens, bemoei je met je eigen leven. Op dat moment gaat de bel en iedereen loopt naar het lokaal. Mr.Wiersma staat al te wachten op jullie, Ayleen en Daphne gaan naast elkaar zitten en Xaviera en Marieke gaan naast elkaar zitten.maar al snel moesten jullie ergens anders zitten, omdat jullie te veel kletsten.De les was bijna algelopen. opeens komt Mv.Spykers de klas binnen met een mededeling.' Vanaf het 2de lesuur komen er 4 nieuwe jongens in de klas, en ik hoop dat jullie ze met open armen ontvangen' zegt Mv.Spykers en ze gaat weer weg. Meteen begint iedereen door elkaar te praten. als de bel gaat gaat iedereen rustig weg. nu hebben we Nederlands zegt Xaviera teleurgestelt. als ze het lokaal binnen komen zie ze 4 jongens voor in het lokaal staan.Marieke,Xaviera,Daphne en Aleen blijven staan zeggen tegelijketijd tegen elkaar 'OMG dat is mainstreet' en de hele klas kijkt hun raar aan. 'wie is mainstreet ofzo??' zegt Hodan chagrijnig. 'Ohh dat is een band' zegt Xaviera. 'Een hele slechte band zeker want jullie luistren er na' zegt Lisa. 'Oke allemaal gaan ziten nu' zegt Mv. de zwart boos.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen