Foto bij Bill<333

hey,zouden jullie ook mijn andere story willen maken??

When my dad falls in love with Madonna(Bill Kaulitz story)

Ella pov

Samen met Bill kijk ik trots naar mijn broertje,hij zingt de pannen van het dak!!!
Je broertje heeft wel tallent hé,zegt Bill.
Ik knik trots.Je bent echt wel trots he op je broertje!!!Ik knik hevig met mijn hoofd,Justin is het dierbaarste wat ik me kan voorstellen.
Ik heb jarenlang voor hem gezorgd,papa en mama maakte altijd ruzie,dan gingen we altijd samen naar het parkje,hopen dat ze ooit eens gingen stoppen.Een traantje glijdt over mijn wang.
Hey gaat het wel Ella?Ik knik,"leuk,ontmoet ik mijn idolen,ga ik hier een potje staan janken lach ik een beetje."Bill lacht ook een beetje.
Ineens begint iedereen te klappen.Beide kijken we op en zien Justin buigen en nog naar het publiek wuiven en komt dan naar mij toe.
Hey zussie,waarom heb je gehuild??Vraagt hij bezorgd.Ach,het is niets Justin.Dan kijkt Justin naar Bill.Jij hebt er toch niets mee te maken hé vraagt hij al wijzend naar Bill.Bill schud hevig zijn hoofd.Justin kijkt hem bedenkelijk aan en wenkt zich dan terug naar mij.Ach Justin kan irritant zijn,maar wat is het nu toch een schatje,hij is echt bezorgd om zijn zus.Ik geef Justin een dikke knuffel en Bill kijkt ons teder aan."Bah Justin je zweet"lach ik een beetje.Nu lacht Justin ook en beindind onze knuffel.Justin gaat zich douchen en de jongens van TH die staan op het podium te rocken.En ik sta hier al meezingend met hun songs.

Wir mussen nur noch 1000 meere weit,noch 1000 donkle jahren ohne zeit
1000 sterne siehn vorbei

..................................
..................................

1000 meere weit...

Reageer (4)

  • amandaXthX

    verder
    i love this story

    1 decennium geleden
  • Saranghaee

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • barbara

    Please heel snel verder enne ik ga nu naar je andere oke!

    1 decennium geleden
  • DarkSideXx

    vrdr ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen