Heeei,

Ik heb vanavond wel tijd!
Dus dit is mijn 2e hoofdstuk van vanavond!

Kisses,
Esther x

Fleur:

Het is heel gezellig om ze allemaal weer te zien maar dan gaat Sharon naar buiten en komt ze niet meer terug, en loopt Ales naar de deur. Dan loopt Owen er heen en komt terug met Ales. Even later komt Daan naar beneden en vertellen we het verhaal. Hij schrikt en gaat gelijk achter haar aan. Rein komt achter Daan aan naar beneden en loopt achter Daan aan. Als hun weg zijn komt Esther naar beneden. Ook haat vertellen we het verhaal en dan is ze helemaal overstuur. Owen stelt voor om Brammetje Baas te gaan kijken en we gaat die kijken. Net als de film begint gaat de deurbel. 'Ik ga wel!' roept Owen gelijk. Hij loopt naar de deur en ik ren er achteraan. Als hij de deur open doet zien we daar Sharon staan. Ze heeft een blauw oog een een bloedneus. 'OMG! Sharon wat is er met jou gebeurt!' roep ik met een schrik in mijn stem. 'Ik... ik... ze namen me mee en 1 man van hun was de vader van Rosa. En... en... die ander man kende ik niet maar hij heeft mijn een straat verder op af gezet en ik verder gereden. Hij heeft sorry gezegt maar ik ben bang dat die de vader van Rosa iets ergs bij me gaat doen!' zegt ze als we binnen zijn. 'OMG! Ik ben Daan en Rein nu wel op! An, bel jij Rein, dan bel ik Daan!' roept Ales en Anneke roept terug dat ze Rein belt.

Het gesprek tussen Ales en Daan

Hé Daan met mij! Sharon is terecht!
Hé, OMG! ECHT? IK KOM ERAAN!
Nee ik lieg Daan! Sorry...
O, lekker ben jij!
Grapje! Ze is echt te recht!
O, haha! Rein word ook gebelt maar we komen eraan!
Ja, door Anneke. Oke, Doei!
Doei!

Het gesprek tussen Anneke en Rein
Hé Rein! Goed nieuws!
Hé Anneke! Echt? Meen je het?
Ik heb nog niet gezegt!
Ja, maar je wou zeggen dat Sharon terecht is!
Inderdaad! Dat wou ik zeggen!
Oke! We komen er gelijk aan! Doei!
Doei! Tot zo!

Een half uur later:

Rein:

Als ik en Daan thuis komen zien we dat Esther en Sharon voor het raam staan. Ze rennen naar deur als ze ons zien achter in de straat. 'Daan!!' roep Sharon. 'Rein!!' roept Esther. De meiden beginnen te rennen en ik en Daan rennen ook op ze af. 'OMG! Sharon, ik was zo bang dat jou iets over kwam!' roep Daan en knuffel Sharon gelijk. 'Rein! Waar was je? Ik was zo bang dat..' verder kwam ze niet want ik hielt haar tegen. 'Je moet niet zo denken lieverd! Kom, dan gaan we naar binnen! De andere zijn ook ongerust denk ik!' zeg ik en ik knuffel haar nog even en dan lopen we naar huis toe. Als we bij mijn huis naar binnen lopen rennen ze allemaal te gelijk op ons af. 'Daar zijn jullie!' roept iedereen. 'Kom! Dan gaan we nu die film verder kijken!' roepen Owen en Thirza te gelijk. Iedereen stemt toe en dan springen we op de bank en ze Owen de film aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen