Heeei,

Alvast sorry voor dat ik de laatste tijd niet meer zo vaak schrijf!
Ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven maar heb niet altijd tijd.

Kisses,
Esther

Sharon:

Net als ik de deur uit wil lopen roep ik dat ik niet meer terug kom. Als ik op de stoep kom pak iemand me vast, doet zijn handen voor mijn ogen en trekt me mee. Ik schrik en wil gaan gillen maar een andere man staat voor me en geeft me een klap in mijn gezicht. Ik begin te huilen. Ik kijk nog om en zie dat Ales naar de deur is gerent maar word tegen gehouden door Owen. Als we bij de vecht aan komen zegt een man dat als hij zijn handen voor mijn ogen weg haalt en ik ga gillen we me in de vecht gooien. Ik blijf stil. 'Zou Daan me gaan vinden? Zou me ubberhoud gaan zoeken? Zou hij me missen?' denk ik. Ik begin zachtjes te snikken. Een van de mannen zegt dat als ik harder ga huilen hij me nog een klap geeft. Ik blijf weer stil en staar voor me uit. Als ik een voor een naar de mannen kijk herken ik er een. Dat is de vader van Rosa. 'Hé, waarom namen we haar mee?' vraagt de onbekende man. 'Omdat ze mijn dochter heeft gepest en geslagen heeft. Het moest van mijn dochter! Dan zou ik haar en plezier doen!' zegt de vader van Rosa die Henk blijkt te heten. 'Ja maar Henk, dit doe je niet gewoon omdat dat van je dochter moet! Ik breng haar nu terug! Of jij dat wil of niet!' zet de ander en wil naar me toe lopen maar Henk houd hem tegen. 'Dat doe je niet!' schreeuwt hij. 'Dat doe ik wel' zegt de onbekende weer. Hij loopt naar me toe en brengt me weer naar de auto. Hij stapt achter het stuur en rijd weg.

een kwartier later:

Owen:

Als Rein en Daan weg zijn komt Esther naar beneden. 'Jongens, waarom zag ik dat Rein en Daan huilend naar buiten rende? Nou Daan huilend en Rein schreeuwt?'vraagt ze. We vertellen het verhaal en dan begint ze te huilen. Ik trek haar op schoot, en zeg dat ze zich geen zorgen moest maken van Rein. Het zou allemaal goed komen Esther. Misschien word Sharon wel gewoon naar huis gebracht maar dat zou me gek lijken. 'Maar Owen, waarom zouden ze Sharon meenemen? Wat heeft ze gedaan?' vraagt ze snikkend. 'Ik weet het niet meer het komt echt goed Esther! Dat beloof ik! Maar kom. Dan gaan we een film kijken. Welke? Brammetje Baas?' zeg ik en sta op. 'Ja, leuk! Die film is echt heel grappig!' zeg Thirza. 'Jahaa!' zeggen Nils en Fleur te gelijker tijd. Ik loop naar de kast en pas de film, loop naar de tv en stop de film erin. Als we de film net aan zetten gaat de bel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen