Wanneer de liefde het sterkst is.

Het is zaterdag ochtend, het is slecht weer buiten, en je moet eigenlijk nog huiswerk maken, maar je kan er met je hoofd gewoon niet bijblijven.
Je mist je boyfriend Zayn zo erg.
Je hoort het geluidje van je telefoon, Zayn heeft je een berichtje gestuurd.
"Hee Suzanne, I miss you. Turn your TV on at 12.00 on BBC, xx"
Je blijft even staren naar je telefoon, is er iets aan de hand? Moet je bezorgd zijn?
Om 12.00 precies zet je je TV aan, en je ziet dat Zayn en de jongens een intervieuw hebben met Ellen van The Ellen Show!.
Je glimlacht omdat je na lange tijd zijn stem hoort, ookal is het niet echt maar gewoon op de TV.
Als Ellen aan de jongens vraagt wie er bezet zijn, gaat ook Zayn's hand omhoog.
Je staat versteld! Jullie hadden besloten het na de tour pas bekend te maken.
Ook Niall, Louis, Harry en Liam kijken Zayn verteld aan.
"Did we missed something?" vraagt Louis.
Zayn kijkt trots en verteld Ellen en de jongens dat hij al een tijdje iets heeft met jou!
"Her name is Suzanne, she's amazing." zegt hij glimlachend.
Je bent uiteindelijk wel blij dat hij het verteld heeft, wat een opluchting.

Die avond na het intervieuw wordt je gebeld door Zayn.
"Darling, im sorry, i just wanted to tell everyone the truth."
"Its okay Zayn, Im proud of you."
"But Suzanne, you should know that, the fans, i dont know what they gonna say to us. So sorry if they send you hate."
"No problem, I love you." "I love you too. Bye"

Je weet dat je het beter niet kan doen, maar toch wil je even kijken op twitter wat de fans zeggen over jou en Zayn
Je typt in : "Zayn and Suzanne."

Je leest dingen die je nooit hebt willen lezen, vreselijke dingen.
Je had het kunnen weten.
Maar je besluit toch maar te gaan slapen..

Als je de volgende ochtend wakker wordt, zie je dat je antwoordapparaat rood-gloeiend staat.
En ook je Twitter Mentions staan bomvol.
Maar nee, niet met leuke dingen. Je leest ze, je tranen belanden op je scherm..
Precies op dat moment belt Zayn je op.
"Darling!, are you okay? I saw my twitter, they are saying horrible things about us!"
Je kan niet antwoorden, je bent zo overstuur..
"Suzanne, are you there!?"
"Zayn... I cant do this.. Its my fault that they hate on you. Im sorry. Bye Zayn." Zeg je door je tranen heen en je hangt op.
Zayn probeert je een paar keer opnieuw te bereiken, maar je probeert hem te vergeten dus je drukt' 'm weg.

Een paar dagen later, een aantal tranen later.

Je loopt op straat en je schrikt als je een hand op je schouder gelegd voelt worden.
Je kijkt om, het is Zayn!
"Zayn.. what,, what..."
"sssst.. Dont say it.."
Hij kust je op je mond, maar dit was niet wat je wilde.
Je houdt heel erg veel van Zayn maar je probeerde hem te vergeten.
Je probeert weg te lopen, maar hij pakt je bij je hand, hij kijkt geschrokt naar je arm.
"Suzanne, noo.. did you cut yourself?..." Zegt Zayn met tranen in zijn ogen..
Ook jij kan je tranen niet bedwingen.
"Zayn, Im okay..Please go back to the boys. I'll be fine."
"No your not! Im not leaving!" Antwoord Zayn.
Hij pakt je hand en neemt je mee naar jou huis.
"Im staying Suzanne, and im gonna tell my fans that this is not okay!"
Zayn heeft op zijn twitter account gezet dat als zijn fans jullie relatie niet kunnen accepteren, Zayn niet meer in One Direction wil blijven.
Dat kwam aan, bij jou, maar ook bij Zayn zelf.
Je ziet dat Zayn aan het huilen is. "You dont have to do this Zayn, Dont stop with One Direction."
Maar Zayn is zeker van wat hij heeft gedaan, maar hij kan One Direction niet verlaten..

Als een aantal weken later de haat berichten van de fans alleen nog maar meer wordt, bel je Zayn weer op, jullie moeten hierover praten.
Je belt hem, maar hij neemt niet op.
Ook de 2e keer bellen niet.
En nee ook de 3e keer niet.
Je bent bezorgd om hem, dus je belt Niall op om te vragen waar Zayn is.
"Zayn? I dont know.. I'll look for him in his room, one moment beautiful." Zegt Niall.
"Suzanne, I think theres something wrong.. VERY wrong."
"Niall? What?!"
"Well, stay calm but theres a letter in his room... it says: Dear Suzanne, if you are reading this, Its not your fault, trust me. Please continue and stay yourself. I love you. And Im sorry." Zegt Niall, je kan horen dat hij moeite heeft met voorlezen omdat hij emotioneel wordt.
"No...Noo.." Je schreeuwt het uit.
"Niall what do we have to do?!! Call the police! NIAALL!"
"Suzanne, i dont know, we're gonna look for him! trust me! I'll call you if we know something."
Je hangt op, je kan het niet geloven.......

Ongeveer 2 uur later belt Niall je op.
"Suzanne, we cant find him..."
"Noo.. Niall!! Please! NOOO.."
"Wait Niall!.. Check the roof!, Zayn always told me that if there's a place where he wants to end his life, its at the top of the world."
"Suzanne, that's it! I'll call u back!"

En inderdaad, een halfuur later belt Niall je op.
"Suzanne, we found him! He's fine..Well.."
"OMG! What? Whats wrong? Where is he?!"
"Suzanne, he is in hospital..He uhm.. he tried to end his life... Im sorry i have to tell you this."
"Nooo.. omg.. Im coming!." zeg je tegen Niall door je tranen heen.

2 dagen later ben je bij Zayn in het ziekenhuis in London.
Zayn ziet er slecht uit. maar hij is bij bewustzijn.
"Zayn...Why? I dont want to miss you.."
"Im so sorry Suzanne, But im sure that your life is much better without me in it."
"No Zayn! Dont say that ! Listen to me.. Without you, I dont wanna live. I love you Zayn."
Jullie moeten allebei huilen.
Je geeft Zayn een kus op zijn hand.

Een week later mag Zayn het ziekenhuis uit en breng jij hem samen met de jongens naar zijn huis.
"Zayn, We were so worried about you.." the boys say.
"Im sorry... but Suzanne, the haters...?"
"I dont care Zayn. I love you."
De andere jongens van One Direction geven jullie wat ruimte samen en je pakt Zayn's hand vast.
Samen vallen jullie in slaap.

Doordat de fans zo geschokken zijn van het nieuws over Zayn, hebben ze jou en Zayn nauwelijks haat gestuurd.
En diezelfde week trek je in bij Zayn.
De Take Me Home tour kan beginnen.


by Anouk (one of @Hollan1Ders)

Reageer (1)

  • xlovekatex

    OMG OMG OMG OMG OMG OMG!! super super super super super super mooi schat!!(K)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen