Geef een reactie, dat vinden we wel leuk om te lezen wat jullie ervan vinden
Ps. Het zijn random namen maar wel de echte twitter van ons en mainstreet
Xxx
Sorry niet heel goed stukje

Jullie zwaaien samen joun ouders uit. Als ze de straat uit zijn kijken jullie elkaar aan en roepen PARTY dn zetten heel hard stop the time op. Toen zei ilse tegen zje laten we alle twitcams van mainstreet samen terug kijken jaaa super leuk zeg je ik haal wel wat popcorn start jij de laptop op iels? Ja is goed zegt ilse je loopt naar de euken voor een bak en dan pak je de zak popcorn die je moeder voor je gekocht heeft je doet het in de bak dan hoor je ikse gelling je rent naar de kamer toe wat is er ilse? Zeg je geschrokken ze zegt we hebben een tweet van mainstreet samen gillen jullie heel hard dan zeg je laat is lezen @mainiac_love: met mijn dinnetje paar daagjes alleen thuis nu samen alle twitcams terugkijken van @tweetmainstreet #party @tweetmainstreet: leuk veel plezier xx samen gillen jullie nog een keer heel hard en dan zeg je ik ga de bak popcorn halen beantwoord jij de tweet nog even yup zegt ilse je loopt naar de keuken pakt de bak en loopt weer terug ise heeft al weer wat terug gestuurd @mainiac_love: dankje xx we zien julle wel bij het optreden xxxx samen gaan jullie naar de site waar de mainstreet twitcams staan jullieklikken eerst de oudste aan ilse zegt het lachen kan beginnen ilse zegt wat is owen toch ook knap he ja zeg je maar rein is gewoon de knapste nieeeet owen is sexydeeeeer zeg ilse maar rein het aller sexystttttttt nee kom op lynn owen is gewoon net iets knapper nee zeg je en rein is ook cuter op dat moment zegt nils iets grappigs en liggen jullie samen in een deuk de tijd vliegt voor bij en voor jullie het weten is het etenstijd jullie bestellen pizza als jullie wachten op de pizzaman leggen jullie alvast alles klaar dan gaat de bel en roept ilse yeee pizza is er jij gaat opendoen en betaald de man jullie snijden de pizza en leggen ze op een bord dan zeg je laten we mainstreet in de pizza schrijven jullie pakken een mes en schrijven ieder op de eigen pizza op 1 stukje staat rein<3 op de volgende nils<3 die daarna owen<3 en die daarna daan<3 daarna komt mainstreet <3 op het stukje te staan en op het laatste stukjenschrijven jullie stop the time<3 ilse zegt nu foto maken en tweeten "@mainiac_love: nu lekkere @tweetmainstreet pizza eten @reinduif @owenplayfair @0547daan en @nilskaller #lekker" jullie beginnen te eten en dan hoor je een paar keer de duintjes van jullie telefoon jullie zijn nieuwschierig sllemaal reactie met oe lekker en eetsmakelijk jullie tweeten "@mainiac_love: dankje voor de leuke reacties iedereen xx" dan kijken jullie nog even wie het waren en dan zie je ineens owen en rein er bij staan "@owenplayfair: oeh ziet er lekker uit eetsmakelijk xx" en "@reinduif: lekker eetsmakelijk x" jullie zijn helemaal blij en tweeten nog even bedankt naar owen en rein als de pizzas op zijn ztten jullie de borden en messen n de vaatwasser en tweeten jullie mog wat met mainiacs jullie tweeten ook nog "@mainiac_love: best day of my life 1 tweet van @tweetmainstreet 1 van @reinduif en 1 van @owenplayfair #happy"

Reageer (3)

  • MS123456

    Super leuk!!!! Ik mocht toch het vriendinnetje zijn van nils!! Nog heel erg bedankt daar voor x Fien

    1 decennium geleden
  • MainiacSanne

    mag ik dan nils zijn vriendinnetje zijn?
    het is egt een super leuk verhaal!
    xx Sanne

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Super leuk snel door mag ik mis de vriendin van Daan zijn xGina

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen