°1
ik hoop dat jullie nu al wel een beetje weten wie haar vader is (:
alvast sorry voor mijn slechte engels, maar ik doe mijn best
Langzaam loop ik door de wegisweg. Papa is hier ook ergens. Hij vond dat ik wel oud genoeg was om zelf mijn spullen te halen voor school. Om me heen lopen allemaal mensen, vrolijk pratend en lachend alle winkels in en uit. Ik loop naar de winkel waar je schooluniformen kunt halen en vraag om een uniform van Hogwarts. Madam malkin kijkt me even verbaasd aan. Ik glimlach even naar haar maar zeg verder niks. Ik heb eerst 2 jaar op Beauxbatons gezeten. Papa vond dat beter. Terwijl hij zelf les geeft op Hogwarts. Ik neem het uniform van madam Malkin over en betaal haar. `thank you madam, have a nice day´ zeg ik vrolijk. Ik draai me net om en bots tegen iemand op. ´oh im so sorry´ ik kijk op, recht in 2 stormgrijze ogen. Hij kijkt me even woedend aan en loopt dan zonder iets te zeggen langs me heen. Zuchtend loop ik verder. Ik haal mijn perkament en ganzenveren en alle andere spullen. Als laatste loop ik naar klieder en vlek om mijn boeken te halen. Er staat een hele groep mensen voor de winkel en verbaasd kijk ik er naar. Ik wurm me tussen al de mensen door en loop de winkel in. De hele winkel staat vol met mensen. Ik hoor ze druk praten over Harry Potter. Ik zucht en zoek mijn boeken bij elkaar. Ik loop naar de balie om te betalen. ´where is all this hectic for?´ vraag ik verbaasd. ´don´t you know?´ vraagt de man verbaasd. Ik kijk hem vragend aan. Gladianus Smalhart gives autograps, and he has just give Harry some books. They are taking pictures right now´ ik knik even en neem mijn boeken aan en loop de winkel uit. Ik snap niet wat er zo bijzonder is aan die Harry Potter. Volgens papa was het gewoon dom geluk dat hij de vloek des doods heeft overleefd…..
Er zijn nog geen reacties.