Foto bij Hoofdstuk 9

Heey, sorry dat ik zo lang al niet meer heb geschreven.. Maar hier is weer een nieuw stukje, ik ga nu ook weer proberen meer te schrijven:)
Xx
Hm, nog steeds 4 abo's .. ;)

´We filmen hier op het vliegveld. Let alstublieft niet op de camera´s en loop gewoon door. Bedankt. We are filming…´ Klonk het over het vliegveld. Ze waren even aan het mededelen dat we gingen filmen, zodat mensen niet recht in de camera zouden kijken. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat ze het niet hadden moeten omroepen, dat we gingen filmen, omdat we dan extra zouden opvallen. Maar opvallen zouden we zoiezo, ik bedoel, we hadden natuurlijk wel een grote camera. En nu deze mededeling was geweest, zouden mensen er misschien rekening mee houden, en niet in de camera kijken. Ik moest lachen in mezelf. Vraag me niet waarom. We waren al helemaal klaar, omgekleed, make-up gedaan, nagels, haar, alles. We waren niet met heel veel. Geen figuranten, alleen mijn film familie, en nog een paar mensen met kleine rollen. Na nog een paar minuten begonnen we met filmen. Het ging heel goed, zoals altijd werden er grapjes gemaakt, maar werd er ook serieus gewerkt.

De tijd ging snel voorbij, en we gingen allemaal weer naar huis. Volgende week gingen we naar Griekenland. Zodra ik thuis kwam ging ik naar mijn kamer. Daar pakte ik mijn koffer onder mijn bed vandaan. Ik kon gewoon niet meer wachten met inpakken. Ik deed mijn kast open. We zouden 8 weken in Griekenland zijn. Ik zocht naar mijn topjes. Ik schrok, dat waren er niet veel, en ik merkte ook dat ik mijn bikini niet meer paste. Dat wordt shoppen, dacht ik blij. Ik belde Leigh en Sophie op om te vragen of ze mee gingen shoppen de volgende dag. Ze wilden allebei graag mee. M´n moeder riep om te vragen of ik kwam eten. ´Ik heb haast geen topjes meer, en mijn bikini past me ook niet meer, dus heb ik met Leigh en Sophie afgesproken om morgen te gaan shoppen, oke?’ deelde ik mijn moeder mee na het eten. Ze knikte, ‘Natuurlijk mag dat,’ zei ze, ‘Ik geef je morgen wel geld om wat te kopen en voor treinkaartjes.’ Ik gaf haar een knuffel en bedankte haar. Daarna ging ik weer naar boven. Als we gingen shoppen gingen we meestal naar Utrecht. Ik had ook gezien dat ik geen shorts meer had. Ik pakte een vest en legde die al wel in mijn koffer. Ze zeiden dat ik beter wel iets warms mee kon nemen, voor het geval dat. Ik pakte ook een lange broek, een driekwarts broek, 2 shirts, ondergoed, een hemd, sokken, een rokje en een legging. Het was natuurlijk zo dat ik ook veel in mijn filmkleding zou lopen, dus heel veel kleren hoefde ik opzich niet mee. Maar beter iets teveel mee dan te weinig. Ik stopte met inpakken en pakte mijn laptop.

Kan niet wachten om naar Griekenland te gaan. Morgen shoppen met @Leigh_xx en @Sophie_love_xx voor Griekenland:D

Reageer (1)

  • NOW

    Omg ik ben echt zo jaloers op haar! :D
    Ik wil ook met Harry in een film spelen! ^^ En naar Griekenland, het is hier nu echt veel te koud! Ik wil dat het mei wordt! Maar dat is natuurlijk niet alleen om het weer ghehe :p

    Btw, gaat Niall ook mee naar Griekenland?
    Super snel verderrr! :) Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen