Foto bij Twentyeight

Ik liep achter BigKev, zoals Jay hem genoemd had, en Lauren aan richting de kleedkamer van de jongens. Doordat ik zo in gedachten dat ik niet door had dat ik wat achterop was geraakt en het moment dat ik opkeek zag ik een deur op me afkomen. Ik wou mijn handen nog voor mijn gezicht doen maar daar was ik te laat mee. De deur raakte me recht in mijn gezicht en deed me naar achteren wankelen, een luide vloek verliet mijn mond en greep naar mijn gezicht. Lauren kwam aan lopen met een bezorgt gezicht en ik voelde me licht worden in mijn hoofd. Ik haalde mijn hand van mijn oog en schrok van wat ik zag, mijn hand was rood en ik hoorde ik een aantal bekende stemmen. Ik keek op van mijn hand en zag Jay aan komen met Tom op zijn hielen, mijn benen begaven het en mijn zicht werd zwart. Het laatste wat ik hoorde was hoe Jay mijn naam riep, waarna ik met een klap op de grond te recht kwam.
      "Skye? Can you here me?" Ik hoorde een bekende stem, maar kon niet plaatsen waar het vandaan kwam. Ik opende langzaam mijn ogen en zag in mijn blikveld een krullenbol verschijnen. "Hi there." Lachte Jay me toe. "Hi." zei ik langzaam en glimlachte naar hem op. Ik probeerde recht op te gaan zitten maar een kreun rolde over mijn lippen en greep naar mijn hoofd en liet me meteen weer onderuit zakken. "Wow, be carefull there. You hit your head pretty hard against that door." Zei hij en pakte een koude doek en debte deze vervolgens tegen mijn wenkbrauw. Er ging een pijnscheut door me heen en legde mijn hand op zijn hand om hem te laten stoppen. "Sorry did that hurt?" Vroeg hij, hield zijn hand stil en keek me aan.
      Na een tijdje probeerde ik het opnieuw op recht op te gaan zitten, ditmaal ging het gelukkig veel beter. Mijn hoofd hief ik op bij het geluid van stemmen aan de andere kant van de deur. De deur ging open en de rest kwam binnen, blijkbaar was ik alleen met Jay in de ruimte geweest. "Good to see your eyes open again." Glimlachte Lauren en ze plofte naast me op de bank. Haar begroeting werd gevolgd door een aantal 'hi' van de andere jongens. Max en Tom waren in een luid gesprek met elkaar, ik kneep even mijn ogen dicht en legde mijn hand nogmaals tegen mijn hoofd. "Guys..?" Vroeg ik en keek naar de jongens. "Can you keep it down a bit?" Tom en Max knikten allebei en glimlach bedankte ze ik.
      "That bandaid looks good on you Skye." Grinnikte Nathan. "Why thank you Nathan, you really know how to make a girl feel better, don't you." Zei ik sarcastis en keek hem aan. "Skye don't be mean, he was just joking." Zei Siva wijs. Ik keek hem even aan en zuchtte toen diep. "I know, i'm just not really in the mood for jokes. I just wanna lay down and be left alone for a while i guess." zei ik en keek naar Jay die naast me was komen zitten. "It there a place where it's quiet and maybe a bed or something?" Vroeg ik hem. "Well.. there is a room with a bed actually. Should i show it to you?" Jay keek me even afwachtend aan. Ik knikte en hij ging staan, reikte zijn hand uit en hielp me langzaam omhoog ik stond even te wankelen op mijn benen maaromdat Jay me ondersteunde ging het wel. Samen verlieten we de ruimte en niet veel later waren we in een klein kamertje aan gekomen met het bed. Ik liet me op het bed zakken en rolde meteen op mijn zij. "Shall i come and get you when the show is about to start?" Vroeg Jay liefjes. Ik knikte en Jay draaide zich weer om naar de deur. "Jay?" Mijn stem klonk schor wat hem meteen weer terug deed draaien en keek me afwachtend aan. "Can you.. Well ermm.. Stay with me for a while?" Het leek alsof zijn ogen even oplichten en hij knikte waarna hij naast me op het bed kwam zitten. Hij veegde wat verdwaalde plukjes haar uit mijn gezicht en ik genoot van zijn aanraaking.
      niet veel later was Jay ook op het bed komen liggen en aaide liefkozend over mijn boven arm. Ik draaide me om en legde mijn handen op zijn borstkas, waarna ik daar mijn hoofd op liet rusten en keek hem aan. De stilte die er tussen ons was, was niet ongemakkelijk zelfs verre van dat het voelde goed. Ik bewoog mijn hoofd naar hem toe en gaf hem een kus op zijn wang. "Thank you Jay, for everything." Hij glimlachte naar me op en legde zijn hand op mijn wang. "For you, always." Ditmaal bewoog hij zijn gezicht naar mij toe en drukte heel zachtjes zijn lippen op de mijne.
Plost vloog de deur open en klonk er een stem. "Wow, didn't mean to interrup you guys.." Waarna de deur ook meteen weer dicht gedaan werd. Ik grinnikte omdat ik de stem van Max had herkend, ook Jay lachte hier om. We vielen beide stil na even gelachen te hebben en ik legde mijn hoofd op zijn borstkas, hij sloeg zijn arm om mijn middel en tekende met de vingers van zijn andere hand rondjes op mijn boven arm waardoor er kippenvel ontstond en een aangename rilling door mijn lijf stuurde. "Guess we'll have to explain that later, cause i know Max. Everyone will be knowing it by now." Fluisterde Jay zacht. Ik grinnikte en knikte.


Hmm.. de reacties blijven een beetje weg. Vinden jullie het nog wel leuk of..?
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • crazycatlady

    MAX! Wat een lekkere timing heb je weer eens;) Love the chapter en je kan van mij altijd een reactie verwachten, vaak lange en gekke reacties die nergens over gaan of zoals vandaag een korte omdat ik gewoon lui ben;) xxx

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Jay is super cute!
    Hahahhaha, Max verpest het weereens!
    Super goed geschreven!
    xxx

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Ja echt enorm leuk! Ik had het een beetje druk dus reageer ik niet meer op alles wat ik lees, sorreh als ik niet gereageerd moest hebben xd

    Zo tegen de deur lopen zie ik mezelf ook wel doen xd, al zijn het wel altijd glazen deuren... Ik ben vrij dom ik weet het xd
    En hun kusje was uber cute ^^ AAAWH ^^
    Haha tuurlijk dat Max het weer moet vertellen aan iedereen
    Ik zie het volgende stukje al helemaal zitten ^^

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Aaah cute!!!
    Whooppp
    Echt een leuk stukje (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen