klein, klein stukje. (491 woorden voor hfdstk 491......)
ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties afgelopen maandag en ook voor de felicitaties, hoewel ik eigenlijk niet aan die dag doe..
'Helaas' werd ik dinsdag gebeld of ik vanaf vandaag weer kon komen werken bij het bedrijf waar ik vorig jaar van augustus t/m dec ook heb gewerkt..
Echt veel tijd om bij te komen heb ik dus niet gehad, dus er zullen misschien weer iets minder hoofdstukjes komen.
Het ergste heb ik iig al weer achter de rug..

oh en hoop dat hier geen fouten in zitten want ik heb geen zin/energie meer om het te controleren.......
sorry he

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • AroonCat

    Whooooooow... Het is me gelukt!!
    Ik ben door het verhaal heen...!
    En ik kan je zeggen; het is prachtig.
    Het is natuurlijk (hopelijk) nog niet over, maar dit is het mooiste verhaal dat ik in mijn hele leven heb gelezen !!
    Waarschijnlijk is dit allemaal ook nog echt gebeurt, dat heb ik niet helemaal mee gekregen, maar wow ! Het is zo mooi en allemaal zo prachtig verwoord !!!!
    I love it<3

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Aah lief :D
    Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Tom is echt lief (:

    Hopelijk heb je nog wel tijd om jezelf weer goed te voelen of in ieder geval beter, ondanks dat je gaat werken. Rust is belangrijk :3.

    Ga je snel verder?
    x

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    super lief <3
    Mooi geschreven!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    ah.... tom is echt lief!, please snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen