Foto bij Three

They say home is where your heart is set in stone. It's where you go to rest your bones. It's not just where you make your bed. As long is we're together does it matter where we go home?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • paperweight

    Ik vind het goed, ik neem ook een abonnement.

    1 decennium geleden
  • Yayo

    Ik heb meteen een abo genomen en het is echt geweldig!!!!!!!!!
    Je schrijfstijl is echt goed en ik ben heel erg benieuwd wat er gebeurd is waardoor ze zo is geworden (:!
    Snel verder schrijven dus(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • takiwatanga

    Ik heb al je hoofdstukjes gelezen en ik vind dat je een goeie schrijfstijl hebt. Ik heb een abonnement op je story genomen en ik ben benieuwd wat je verder nog zal schrijven.

    1 decennium geleden
  • LOCAL

    CAMPBELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY <3
    sorry voor de over enthousiastheid maar ik ben gewoon even heeeeeeeeel blij dat Cam in dit verhaal zit!
    maar een klein dingetje wat totaal niet belangrijk is in vergelijking met hoe goed dit stukje is maar Campbell is niet lang, hij is juist een beetje kort hahaha... Maar het maakt niks uit, het is helemaal geweldig perfect alles.
    en omg, wie is Julia?! haar zusje ofzo?!
    anyway, helemaal geweldig :) hhahaha ik ben echt in een vrolijke bui nu! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen