Foto bij 059

Jelisa prov.

Thuis aan gekomen zagen we de auto van louis al staan, Taylor parkeerde de auto in de garage en we liepen naar binnen. De muziek stond kei hard en ik had al zoon hoofdpijn door dat ik niall miste ik winkte naar taylor dat ik even naar mijn kamer ging om me wat op te frissen. Toen ik mijn kamer deur opendeed zag ik een doosje op bed liggen ik dacht dat niall iets was vergeten, Maar toen ik dichter bij kwam zag ik dat er Voor jelisa opstond ik ging op bed zitten en pakte het doosje toen ik hem openmaakte zat er een briefje in, "Om nooit meer te vergeten" stond er op onder het briefje lag een armband met de Iersevlag, Ik ik kreeg tranen van geluk in mijn ogen toen danielle mijn kamer binnen kwam gelopen "jelis kom je helpen?" vroeg ze bij ik knikte en liep naar der toe in de woonkamer aan gekomen zag ik dat de rest het gezellig aan het maken was, Melayn liep naar me toe en gaf me een knuffel, "Gaat het?" vroeg ze toen ze opeens mijn armband zag "Van niall gekregen" onderbrak ik der blik. "OMG!!" schreeuwden ze door bekant heel het huis, iedereen keek ons schokend aan "Jelisa heeft een armband gekregen van nialleeer !" danste melayn de kamer in Iedereen vond het schattig en begon telachen, "Oke laten we nu maar veder gaan" zei ik snel en ik liep naar de keuken om nog wat kaarsen te pakken.

Reageer (1)

  • AgentNialler

    Ik zit half jankend van blijdschap in me kamer...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen