Ik kijk Rein aan. Net wanneer ik mijn mond open wil doen onderbreekt hij mijn poging om iets te zeggem.
''Als je niet wil moet je het zeggen hoor.'' zegt hij met een teleurgestelde stem.
Ik glimlach.
''Natuurlijk wil ik haha.''
Rein staat op en pakt mijn hand.
''Let's go.''
Ik glimlach en zie dat Rein ook lacht met een bloos op zijn wangen.
Het is al een beetje donker wanneer we langs het marktplein lopen.
Het plein was versierd met allemaal lichtjes.
Overal schuifelen mensen met elkaar. Sommige verliefde koppels zoenen, terwijl de andere knuffelen.
Rein houdt mijn hand stevig vast. Ik schrik op.
Uit de boxen klinkt een liedje. Niet zomaar een liedje. Het liedje was van Twilight. Rein kijkt me aan en ziet dat ik herken. Hij sleept me mee op het plein. Ik lach zachtjes wanneer hij zijn handen om mijn middel slaat. Ik leg mijn handen in zijn nek en schuifel zachtjes heen en weer. Rein kijkt me diep aan. Zijn ogen weerkaatsen de lichtjes. Ik voel dat ik begin te blozen. Hij was zo perfect. Perfect in alle wegen. Het refrein klinkt romantisch door de boxen.
''I have died everyday waiting for you
Darling don't be afraid I have loved you'' . Rein kijkt me weer aan en zingt zachtjes de laatste twee zinnen. ''For a thousand years
I'll love you for a thousand more''. Ik druk mijn lippen op de zijne. Maar de zoen werd al snel onderbroken. Twee handen duwen me weg. Mijn ogen schieten naar een meisje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen