Foto bij Mvr. Man Op de kermis!

De inspiratie kwam toen wij (een vriendin en ik) op 3 oktober op de kermis liepen, en we een hekel hebben aan een docent.
vandaar (A)

enjoy reading (nerd)

Op 3 oktober ging Mvr. Man naar de kermis met haar kinderen. Eerst wou de jongste een suikerspin. Ze liepen over de kermis en kwamen een suikerspinnenkraam tegen. Mvr. Man kocht 2 suikerspinnen voor haar 2 dochtertjes.
Toen haar dochtertjes de suikerspin ophadden, kwamen ze een draaimolen tegen.Het oudste dochtertje van Mvr. Man wil heel graag in de draaimolen.
Maar de jongste durft niet alleen dus gaat Mvr. Man mee in de draaimolen.
De oudste wilde op het paard en de jongste in de brandweerauto.
Die was alleen aan de ander kant van de draaimolen. Mvr. Man ging met haar dochtertje mee naar de andere kant van de draaimolen, nadat ze haar oudste dochter op het paard had gezet. De kermisman kwam langs om de muz°ntjes op te halen.
Toen de man klaar was begon de draaimolen te draaien. De man van de draaimolen zat hele rare geluiden te maken door de microfoon. En het jongste dochtertje waar Mvr. Man naast zat werd daardoor nog banger. Ze dook helemaal tegen Mvr. Man aan.
Opeens zag Mvr. Man dat bij het stroomblok van de draaimolen allemaal vonken vandaan kwamen. Na een paar tellen ging de draaimolen steeds sneller draaien.
En sneller..
En sneller...
En sneller....
Mvr. Man ziet in ene dat haar dochtertje van het paard wordt geslingerd en zich nog net aan de teugels van het paard kan vasthouden. Maar Mvr. Man springt uit de brandweerauto en probeert naar haar dochtertje te redden, alleen door de snelheid van de draaimolen die nu super snel gaat, gaat dat niet zo gemakkelijk.
Als ze een stok probeert te pakken, grijpt ze net mis. Waardoor ze tegen een zwaam aan valt die op de draaimolen staat. Ondertussen hoort ze haar dochtertjes gillen en huilen. Als ze om zich heen kijkt ziet ze helemaal nieand op de draaimolen... Er waren toch nog meer mensen op de draaimolen?!
Haar gedachte gaat weer terug naar haar dochtertje die aan de teugel van het paard hangt.
Als ze naar haar dochtertje kijkt ziet ze dat het handje van haar los schiet en de teugel loslaat en wordt weg geslingerd door de snelheid, ze valt op de grond bij de mensen die staan toe te kijken wat er gebeurt. Mvr. Man gilt.
ISABELLA NEE!!
Omdat Mvr. Man even niet oplet en alleen aan Isabella denkt. Wordt ze tegen een paal aan geslingerd. En Mvr. Man zag allemaal sterretjes.
Ze hoorde haar jongste dochtertje gillen, zij zat nog steeds in de brandweerauto.
De mensen van de kermis waren druk bezig om de fikkende stroomkast open te maken. Een man probeert met een schroevedraaier de kast open te maken alleen hij krijgt een stroomschok en zijn schroevedraaier vliegt naar achteren en komt terecht in de draaimolen.
Zo bij Mvr. Man in haar borstkas het bloed spuit de draaimolen uit tegen alle mensen die staan te kijken..
De schroevedraaier vliegt door de snelheid schiet hij weer weg tegen een paal weer terug in haar teen. De schroevedraaier valt en rolt tussen de draaischrijf waardoor de draaimolen stopt. Waardoor Mvr. Man tegen een draak van de draaimolen terecht komt. Ze zag dat haar dochtertje de ambulance in werd gereden toen ze pijn voelde en omhoog keek schrok van de enge kop van de draak, ze schrok erg dat haar hart stil stond, haar ogen gingen dicht en ze gleed onderuit.
Ze was zich dood geschrokken!
ZIJ DOOD WIJ BLIJ, WIJ LES VAN EEN ANDERE DOCENT!

HAPPY END!

Reageer (2)

  • Dems

    hahaha, jahoor thes. xd
    maar welke docent krijgen we nu?
    oexie? :)
    (H)

    1 decennium geleden
  • Maxchester

    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)
    PARTY
    was het nou maar echt gebeurd :P
    Super Hip Joh(dance)
    XxLoveYou(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen