Foto bij opeens fan van Tokio hotel deel 9

hier nog een deeltje
hoop dat jullie hem leuk vinden en een reactie achterlten
xxxxxx

We gingen met de trein want geen 1 van ons beide heeft zijn rijbewijs gehaald. We hebben hem al een stuk of 10 keer overgedaan maar het lukt niet dus stopte we er maar mee. Het was echt heel erg druk in de trein want iedereen ging naar het concert. Het stonk vreselijk want er stond iemand naast mij die denk ik geen deo op heeft gedaan maar ik heb het overleeft. Lola vond het al helemaal vreselijk want zij houd van een beetje ruimte maar ja dat had ze nu niet. Zij was echt zo blij dat ze het had overleeft en deed nog effe een vreugdedansje toen we uitgestapt waren.
"yeah we zijn er" zei iemand die ook uit de trein kwam. Dat was 1 van de weinige dingen die ik kon horen want het was een pokke herrie. We gingen het laatste stuk maar lopen want als we nog met de bus moesten had ik het niet overleeft maar Lola al helemaal niet als je snapt wat ik bedoel. Het was niet zo ver lopen. Ik denk ongeveer 20 minutjes en nu hadden we tenminste frisse lucht.

*Tijdsprong het concert*

Eindelijk naar al die uren wachten mochten we naar binnen. Toen we onze kaartjes hadden laten zien rende Lola en ik heel snel richting het podium zodat ze duidelijk konden zien dat ik jarig was. na een kwartiertje wachten begonen de eerste klanken van Automatic de eerste spot ging aan en je zag Gustav achter zijn drumstel zitten daarna rende Georg als een gek het podium op en begon lakker te headbangen toen kwam Tom het podium op en deed lekker mee met Georg en als laatste natuurlijk Bill.
daarna deden ze Darkside of the sun,alien,zoom into me en daarna hielden ze ff een pauze.
na de pauze deden Bill en Tom samen in die nacht (ja ik weet oud nummer maar wel mooi).
Daarna kwam mijn favoriete liedje, Hey you. Tijdens dat liedjes had Georg mijn spandoek gezien en had mij toen naar voren gehaald en had mij gefeliciteerd en vroeg of ik zin had om backstage te komen met Lola en natuurlijk zij ik ja. Ik ging weer naar beneden maar ik viel bijna flauw. Ik kon het niet geloven. Ik vertelde Lola gelijk het leuke nieuws en deed daarna weer lekker mee.

*tijdsprong na het concert*

Yes we mochten backstage kijken en de bandleden ontmoeten. Lola vond het echt fantastisch en kon bijna geen woord meer zeggen en dat is nog al gek want ze kletst echt de oren van je kop. Ze zag Bill en Tom en vond ze allebei heel erg leuk maar toen opeens zei Tom tegen haar"Hoi ik ben Tom wie ben jij" Lola zei heel erg zenuwachtig"iiikk bebeben Loloola". Ze stond echt stijf van de zenuwen maar ik kon aan Toms kop wel zien dat hij haar leuk vond denk ik tenminste want met Tom weet je het haast niet zeker maar nu wel denk ik. Ik ging naar Georg toe en zei wie ik was en hij ging met mij praten over mijn verjaardag en wat ik al had gedaan.Hij heeft echt de mooiste ogen van de hele wereld. Ik keek alleen maar recht in zijn ogen. Ze waren zoo mooi.Hij vond mij dacht ik leuk want hij lacht niet zomaar naar een meisje dus dat was zeldzaam. Toen ik naar Lola keek zat ze gezellig te praten met Tom en Bill maar volgens mij vind zij Tom net ietsjes leuker. Ik zat met Georg te praten en Gustav zat alleen maar hij kwam daarna toch naar ons toe. Opeens kwam Bill naar ons toe en vroeg of we mee gingen naar hun hotel. Wij waren zo blij en wisten nu zeker dat Georg en Tom ons leuk vonden omdat zij het ook een goed idee vonden maar toch viel het ook op dat bill lola ook heel erg leuk vond.

nou dit was het eindelijk een lang hoofdstuk onder dwang van mijn vriendin.
hoop dat jullie het leuk vonden please laat een reactie achter. (K)(K)(K)

Reageer (3)

  • TtwilightL

    jippie voortaan ga ik ook zo'n spandoek meenemen xD

    1 decennium geleden
  • debi

    yeah leuk snel verder

    xxxx

    1 decennium geleden
  • Prissy

    leuk maar ik vindt bill leuker (A) :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen