Laat alsjeblieft weten wat je ervan vind? xxx

Je vriendin komt deze week bij je logeren van dinsdag t/m dinsdag, want het is vakantie. Jullie hebben met z’n tweeën al afgesproken dat jullie vrijdagavond naar het concert gaan van Mainstreet gaan, dat is een band waar jullie fan van zijn. Alleen het is helemaal in Eindhoven en jullie wonen in Groningen, dus jullie hebben geen idee of het wel mag, maar dat gaan jullie nog wel vragen aan jullie ouders. Eerst willen jullie alles regelen. Je loopt even naar boven en je gaat even zitten op je bed. Je pakt je i-pad en drukt op de app twitter, je gaat op het account @mainiac_love dat is jullie fan account voor mainstreet, jullie hebben al iets van 500 volgers en het worden er elke keer meer, ook worden jullie gevolgd door @tweetmainstreet, en @owenplayfair, dat zijn de officiële twitter accounts van hun. dan gaat de bel, je legt je i-pad weg en rent naar beneden, je doet de deur open, daar staat Ilse met 4 grote tassen en nog een handtas, je zegt: Heey! En je pakt 2 tassen aan en ze stapt naar binnen je loopt naar boven met de tassen en zet ze snel in je kamer en dan loop je weer snel naar beneden, dan pak je ook de rest van de tassen en je rent naar boven en je roept: ik kom eraan! Dan loop je weer naar beneden Ilse staat in de woonkamer voor het raam en ze zwaait naar haar moeder die net met de auto wegrijd, ze zegt: zo ik heb er echt veel zin in! Jij zegt: ik ook, en het coolste is is dat mijn ouders vanavond bij mijn tante logeren en mijn zus bij een vriendin, dus we hebben vandaag en morgen vroeg het huis voor ons twee! En je begint te lachen Ilse zegt: woww.. dat is super chill, en oja ik heb nog een paar hele enge films meegenomen dus dat is ook wel leuk voor vanavond! Jij zegt: inderdaat dat word vast een dikke party hierzo, en dan beginnen jullie allebij te lachen. Dan komt je moeder binnen met twee grote tassen vol boodschappen en je vader loopt er achteraan met nog twee tassen. Je zegt: zo hebben jullie de hele winkel leeg gekocht haha, je moeder zegt: heb ik het dan niet verteld? Je zegt: waar heb je het over? Je moeder zegt: nou Sanne heeft gevraagd of we 2 nachten blijven slapen en daarom zijn jullie dus t/m donderdag avond alleen, dus dan zullen jullie toch moeten koken enzo en we hebben wat lekkere dingen gekocht. Je zegt: oh nou dat had je me niet verteld, maar dat maakt niet uit hoor, maar wanneer gaan jullie dan weg? Je moeder zegt: nou het is nu half 2 dus we gaan met een kwartiertje weg ongeveer. Je zegt: okeey! Je moeder zegt: dus ik ga nog even snel de tassen in de auto zetten, ruimen jullie de boodschappen even op? Je zegt: ja hoor mama geen probleem! Je moeder loopt naar boven en je vader zet de tassen even neer en loopt ook naar boven. Dan komt je moeder weer naar beneden met 1 koffertje en ze loopt naar buiten en ze zet de koffer in jullie auto, dan komt ook je vader naar beneden met 1 grote koffer en hij loopt ook naar buiten en legt de koffer ook in de auto neer. Dan komen ze weer binnen en dan zegt je moeder: ik heb 20 euro op de tafel gelegd daar kunnen jullie vanavond even pizza voor bestellen, en broodjes enzo voor straks hebben we allemaal gekocht, en er zijn ook wel noodles, voor morgen hebben we van die kant en klare pannekoeken mix, dus dan moeten jullie even bakken, dat kunnen jullie wel toch? Ilse zegt: ja natuurlijk ahaha. Je moeder zegt: en voor de rest is er chips popcorn cola enzo moet je maar even kijken! Jij zegt: okee mam prima! En je geeft je mama een kus en je vader ook! Je moeder zeg: okee! Dan zien we jullie donderdag avond om ongeveer half 6 weer, ik bel nog wel! Doei!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen