Lily Rose
Ssht be quit you´re waking her´ hoor ik de stem van Louis zeggen. ´im sorry´hoor ik nu de stem van Harry en Zayn. Wat is dit voor rara droom? ´oke on 3?´hoor ik nu Liam fluisteren. De anderen mompelen instement. Even frons ik. Wat is er met 3? Voor fat ik er verder over na kan denken hoor ik 5 oerkreten en een seconde later word ik geplet door one direction. Gillend zit ik rechtop maar door mijn snelheid val ik van bed af. De jongens kijken me voor een moment verbaasd aan en lachen zich dan kapot. Ik word rood en begin dan ook te lachen. ´haha you had to see you´re face´lacht Harry. Ik grinnik even en ga dan bij de jongens op men bed zitten. ´so why did you guys decide to wake me up like monkeys??´ ze keken me even beledigd aan en keken elkaar toen aan. ´well we have a surprise for you´ zegt Niall vrolijk. ´what is it??´ vraag ik hyper. ´you will see´ zegt Louis geheim zinnig. Ik schud even mijn hoofd. ´oke leave!´ ze kijken me vragend aan. ´i have to shower so leave!´ ze maken geen aanstalten om weg te gaan. Ik zucht even en kijk ze dan dreigend aan. ´oke Niall im gonna eat all your candy´ meteen rent Niall de kamer uit. Ik grinnik even kijk dan de rest aan. Ze kijken elkaar even aan en rennen dan ook mijn kamer uit. Lachend doe ik de deur dicht en loop naar mijn kast. Ik kijk even zoekend rond en pak dan maar wat kleren. Ik pak ook wat ondergoed uit de la en loop dan de badkamer in. Ik zet de douche aan en wacht tot het water warm genoeg is en stap dan onder het water. Ik was snel mijn haren en draai dan de kraan weer dicht. Ik sla een grote handdoek om mijn lichaam en ga voor de spiegel staan. Ik begin mijn haar te föhnen en doe daarna mijn make-up. Als ik klaar ben met mijn haar stijlen doe ik mijn ]kleren aan en loop naar beneden.
http://t.co/Exuu6wOr
ondertussen zitten we al in de auto op weg naar weet ik veel waar. ´please just say where we´re going!´zeur ik. ´no´ zegt Liam droog. ik zucht even en geef na een half uur maar op. ik keek naar buiten en laat mijn hoofd op Niall´s schouder zakken. Niall glimlacht even naar me. we hebben het de jongens nog steeds niet verteld. ik ben nog steeds bang voor Zayn´s reactie. na een tijdje stopt de auto en kijk ik verbaasd op. Louis springt hyper actief de auto op en rent naar een meisje dat aan komt lopen. ik stap ook uit en die dat het Eleanor was. ik loop samen met de rest naar haar toe en begroet haar met een knuffel en een kus op haar wang. ´are you ready?´ vraagt ze vrolijk. ik kijk haar vragend aan. ze draait zich met een zucht om naar Louis. ´you diddn´t tell her diddn´t you´ hij knikt grijnzend zijn hoofd. ´suprise´ roepen de jongens opeens. ik grinnik even. ´where are we?´ ´this is the model company where i work, and last week my photographer saw a picture of us on my phone and he wants you as a model´zegt Eleanor stralend. ´oh my ...´ fluister ik zachtjes. de jongens lachen evn om mijn gezicht. Eleanor trekt mij mee en samen lopen we het gebouw binnen. ik word voorgesteld aan micheal de fotograaf. daarna laat El zien waar ik me om moet kleden enzo. ik knuffel haar nog even en loop dan de kleedkamer binnen. ik zie een aantal zetjes kleren hangen en trek de 1e aan. even later komt er een meisje van ongeveer 20 binnen gelopen. ´hi i´m Mia, and im doing you´r make-up´ zegt ze stralend.
´im Lily´ze gebaard me op de stoel te gaan zitten en begint aan mijn make-up.
na een tijdje ben ik klaar en loop ik de studio in. micheal gebaart me voor het witte scherm te staan. micheal geeft me af en toe wat aanweizingen en zo gaat het wel. na een paar uur ben ik klaar en krijg ik een map in mijn handen. ´these are your best photo´s, and i would love to work with you more often´ zegt micheal met een glimlach. ik knik stralend en geef hem nog een knuffel. daarna loop ik het gebouw uit en sms el of ze me op kunnen halen.
Er zijn nog geen reacties.