ik sluipte m'n kamer uit naar de deur, pff ik ben buiten dacht ik bij mezelf.
ik rende naar de lift toe en kon er nog net op tijd bij in.
eenmaal beneden in de gang zag ik dat er al rijen meisjes stonden en ik wist dat er maar 300 naar binnen mochten ik baalde omdat ik wist dat ik dan nooit bijnnen zou komen.
ik ging in het restaurand zitten en bestelde een ijskoffie.
na een kwartiertje kwam er ineens een meisje naast me zitten, ze vertelde dat ze laure heette en dat ze ook niet naar binnen kon.
het leek of ik haar al jaren kende en had best een goed gesprek met haar terwijl ik haar nog maar een halfuurtje kende.
opeens hoorde ik een bekende stem achter me, ik wist niet wie het was maar het leek wel op de stem van..
DAAN ! hoorde ik laure ineens zeggen !
ik draaide me om en daar stond hij : daan !
daan zag dat we hem in de gaten hadden en hij kwam naar ons toe, hij vroeg of hij erbij mocht komen zitten.
hij vroeg of we cola wouden en hij bestelde 5 cola, meteen had ik door dat nils en owen dat zo ook wel zouden komen. omdat ik wist dat rein ziek was geworden.
meteen vroeg ik daarna waarom ze nog niet aan het optreden waren?
op dat moment kwamen owen en nils er ook bij. schijnbaar was er een meisje flauw gevallen en liep het een halfuurtje uit dus bedachten ze om wat te drinken, met mij en laure.
daar zaten we dan met 'de mainstreet' even een cola'tje te drinken..
het leek wel een droom. helaas eindigde die droom toen er 3 meisjes langs de deur van het restaurand liepen. 1 van de meisjes rende de zaal in en binnen no time stonden er 300 gillende meisjes om ons en mainstreet heen.
laure trok me mee en we kwamen in de keuken uit.
ik vroeg meteen : hier mogen we toch helemaal niet komen ?
laure antwoorde : nee bezoekers niet maar werknemers, eigenaren en vriendinnen wel, zei ze met een glimlach.
ze pakte een bord en vroeg of ik een stuk chocolade taart wou meteen zei ik ja !

toen we taart hadden gegeten besloot ik om maar weer terug te gaan naar m'n kamer.
ik ging in de lift staan en drukte op het knopje van de 2e verdieping, tenminste dat dacht ik.
de lift deuren gingen open en ik kwam in een kamer die ik niet herkende hij was groot en luxe. ik keek om me heen om te kijken waar de deur was.
opeens hoorde ik een heel lief maar schattig stemmetje uit de kamer komen, "wie is dat?"
toen er een gezicht om de muur verscheen zag ik pas dat het Rein was. hij liep naar me toe en vroeg wat ik hier deed. op dat zelfde moment kwamen daan en nils ook boven.

daan legde alles aan rein uit.
ik zei maar dat ik ging meteen vroeg daan of hij misschien mee moest lopen.
ik bloosde en liep met daan naar de lift . daar stonden we dan met z'n 2en in de lift toen daan opeens uit het niks vroeg of hij me nummer mocht blooste we allebei.
we gaven elkaar ons nummer en toen deden we het gewoon : we zoenden !
de lift deuren gingen open en ik stapte uit de lift toen liep ik met een blij gezicht weer naar de kamer.
toen ik zachtjes de deur open wou doen ging hij opeens open ik schrok en ging alles zo snel..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen