De Marauders! Harry Potter ontmoet ze voor het eerst door de Marauders Map en pas later leert hij wie ze echt zijn en dat zijn vader één van hen was. Twee van mijn meest favoriete personages vallen onder de Marauders (Remus Lupin en Sirius Black);voor mij reden genoeg om mijn opdracht rondom hen te laten draaien.
De Wolf in de afbeelding (rechteronderhoek) staat logischerwijs voor Remus Lupin, de weerwolf van het gezelschap.
De Rat (linkeronderhoek) staat voor Peter Pettigrew, degene die in een rat kan veranderen. De rat ziet er vrij gemeen uit wat ik bij het personage vond passen; hij verraadde tenslotte zijn eigen vrienden.
Het Hert is James Potter (tweede van links), vrijwel de leider van het gezelschap en hij kan in een rat veranderen. Hij is de vader van Harry Potter, de hoofdpersoon van alle Harry Potter-boeken.
En als laatste de Hond (tweede van rechts). De Hond staat voor Sirius Black, Harry's pleegvader en hij kan in een zwarte hond veranderen.
De tekst lijkt me vrij duidelijk. Het is de aankondiging van de Marauders Map. Moony is Remus, Wormtail is Peter, Padfoot is Sirius en Prongs is James.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen