Foto bij Eighty-Three

*Zoey Miller

Harry grijnsde naar me, legde het bestek snel op tafel, riep: 'Berenknuffel' en sloeg toen zijn armen om me heen. Hij kuste me opnieuw en liet zijjn handen wat naar beneden afzakken. Ik begon idioot te giechelen en duwde hem een beetje van me af.
'Hazza, niet nu, we gaan eten.' protesteerde ik niet al te overtuigend. Met puppyoogjes en een pruillip keek hij me verontschuldigend aan en ik begon te lachen, wat hij als toestemming zag om opnieuw dichter bij me te komen staan, hij boog zich wat over me heen en opnieuw drukte hij zijn lippen nogal brutaal op de mijne. Rustig liet ik hem begaan. Ik glimlachte onder het zoenen door en ging met mijn handen door zijn krullen terwijl hij de zijne opnieuw naar mijn kont liet glijden. Zijn haar was heerlijk zacht en warrig. Zachtjes streelde zijn tong de mijne en ging langs alle hoekjes van mijn mond. Plotseling ging met een krakend geluid de deur van de keuken open en duwde ik Harry met zo'n snelheid van af dat hij struikelde en met een schril kreetje op de grond belandde.
'Ik stoor toch niet?' vroeg Zayn zachtjes met een grijns op zijn gezicht. Ik haalde opgelucht adem, het had even goed Liam kunnen zijn.
Harry krabbelde snel overeind en Zayn begon te lachen. 'Geen handige Harry, hé? Duurt het nog lang? Ik heb verschrikkelijk veel honger.'
Harry gromde humeurig iets dat best niet herhaald werd in het bijzijn van kinderen.
'We zijn klaar, je kan de rest halen.' antwoordde ik. Zayn knikte en riep dat de tafel gedekt was, de groep kwam enkele seconden later de keuken binnengestormd en viel hongerig de pizza's aan.
'Wat heb je nu precies gezegd tegen die bemoeial?' vroeg Ariana tussen twee happen door.
'Sven? Ik heb hem gewoon gezegd dat hij zo'n dingen niet over mij moet zeggen.'
'Wat?' Je had een reden om hem te slaan en je hebt hem niet genomen?' riep ze verontwaardigd. 'Ik ben teleurgesteld in je. Je bent zo'n watje dat ik me soms afvraag of je niet geadopteerd bent.'
'Wanneer ik jouw eindresultaten van school zie vraag ik me dat ook soms af.' mompelde ik. Ariana gaf me een stomp tegen mijn schouder en ik was eventjes bang dat ze een stukje salami naar me zou gooien, maar een irritant piepgeluidje trok haar aandacht. Liam nam zijn gsm van onder de tafel vandaan en ontgrendelde hem snel. Hij was verslaafd aan sociale netwerken, facebook en twitter. Hij kon geen dag zonder tweets. het was zelfs erger dan Arianas drankgebruik, ook al deed hij zijn lichaam geen kwaad met zijn verslaving.
'Lekker sociaal, Liam.' merkte Niall op.
'Ik moet gewoon eventjes checken.' antwoordde hij zonder op te kijken. Hij tikte gretig op zijn touchscreen en fronste plotseling zijn wenkbrauwen.
'Zoey? Heb je je twitter al bekeken?'

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen