Foto bij Lost Dreams... ( WolfPack ) Proloog.*

Foto - jij

Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat ik hier ben geweest,,, deze grond voelde onder mijn voeten,,, deze lucht kon in en uit ademen,,, Verstoppertje speelde tussen deze bomen met mijn beste vriend,,, het gewoon vrije gevoel dat je hier had.
Na al die jaren hier niet meer geweest te zijn, toch kan ik me hier alles nog goed herinneren. Ieder klein detail.

Zou hij hier nog zijn,,, mijn beste vriend die ik toen had. De jongen die ik na al die jaren nog steeds nooit uit mijn gedachten is geglipt. Toen m'n vader stierf wilde mijn moeder van de een op andere dag hier zo snel mogelijk vandaan, en heb ik nooit echt vaarwel kunnen zeggen tegen hem. Of het hem kunnen uitleggen waarom we weg gingen. Daar zou ik eigenlijk ook geen antwoord op kunnen geven want dit wist ik namelijk zelf ook niet.

Sinds de dood van mijn moeder ben ik nooit op de zelfste plaats gebleven. Het voelde nooit goed op de plaatsen waar ik terecht kwam. Niets voelde echt aan als thuis. Iets waar ik echt noot aan had,, een plaats waar ik me goed voelde en rust zal vinden...




Verstuurd vanaf mijn iPad

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen