Foto bij 22. Wat hoe kan???

Heey lieve lezertjes,
Deze is een beetje vroeg maar ik moet helaas weer naar school.
ik heb een vraagje voor jullie,
Ik zit de laatste tijd niet echt lekker in mijn vel en haal nou niet echt de cijfers die ik wil halen op school.
Zit met me hoofd er even niet bij,
Maar ik wil jullie ook niet teleurstellen dus als een van jullie Co.-auteur wil worden graag.
En als je nog iets wil weten stuur me dan maar een dm op Twitter ofzo.
Xxxx @1Dfrederique1D
Maa geen nood er komt nu nog een stukje
X

Door de ogen van Rein:
Ik vind het jammer dat Lisa, of de andere jongens mij niet kommen op halen. Maar als k me moeder heb gebeld is ze er binnen een kwartier en brengt me naar owen. Als ik daar sta, bel ik aan en doet Owen open.

Door de ogen van Lisa:
Lisa Rein is er, roept Nils vanaf beneden. Kom je kan het, zegt roos en ze geeft me nog een snelle knuffel. Dan staan we op en lope naar beneden. Ik loop door naar de deur, waar ik ren zie staan ik twijfel even. Maar loop dan toch naar hem toe en geef hem een kus. Heeej fijn dat je weer beter bent! Zeg ik en samen lopen we naar binnen. HALLO aarde aan alle zullen we een film kijken? Vraagt Owen. Ja, we besluiten de Titanic te gaan kijken. Na een uurtje komt ineens een klein meisje binnen gerent, owen owen owen roept hard. Ahw dat is vast Fay. Wat is er Fay hoor je owen zeggen. Ik ik kan niet slapen, er zit een spook onder me bed. Oh zullen Daan en Nls hem even weg gaan jagen dan gaan wij 1 Dora kijken met hun en hij wijst naar jou en de andere meiden. Maar Fay stel je eerst even voor aan ze. Hallo k ben Fay en wie ben jij? Ik ben Lisa, mijn meisje vult Rein mijn aan. Ik moet even slikken maar glimlach dan toch naar Fay. Hihi wat leuk. Dan loop ze naar rein die naast mij zit en rein geeft haar een knuffel en ik hoor dat Fay mij lijkt Lisa aardig in reins oor verluisterd. Rein antwoord zacht dat is ze ook. Dan Lopen Daan en Nils naar boven en doet Owen er een andere dvd in. En komt Fay bij mij op schoot zitten. Ik vindt het niet erg nu hoef ik tenminste niet bij rein op schoot te gaan zitten, ik moet mijn hoofd even leeg maken. We kijken Dora en na 5 minuten komen Daan en Nils ook weer beneden en gaat Fay weer na bed. We hebben geen zin meer in een film en de meeste zijn wel moe dus gaan we slapen. Als we in bed liggen krijg ik een sms'je van Daan. Heey, ik schrok vanmiddag van onze kus en het spijt me. Ik kan je dit later allemaal uitleggen. Als je gelukkig bent met rein. Sorry maar ik ga het denk uitmaken met Sharon. X Daan. Er gaat een schok door me heen is Daan op mij verliefd, ben ik ook op hem? Ik stuur terug. Lieve Daan, we moeten morgen vroeg denk even praten, en maak het niet uit met Sharon ik weet zeker dat jullie van elkaar houden. X Lisa. Ik leg me mobiel weg en ga ook slapen nou dat probeer ik want er spoken nog allemaal rare gedachtens door mijn hoofd.

Reageer (3)

  • MS123456

    Is niet erg meisje!! Xxxx snel door

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    ahw , leuk!

    Ik wil wel co-auteur zijn x

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    leuukkk snel door!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen