Foto bij Twentyseven

"... Then he gave me another hug and a kiss on my forehead, turned around and walked back to the hotel." Eindingde ik mijn verhaal over gisteravond. "So, does this mean you're dating him now? I mean like again?" Vroeg Lauren enigzinds verward. "No we're not dating, no yet i guess." Zei ik terwijl ik nadacht over alles. Plotseling schoot me wat te binnen en voelde met mijn hand om mijn hals, en voelde mijn vingers langs de beedeltjes gaan. "He also gave me this." Ik haalde het kettinkje met de 2 hangertjes onder mijn shirt vandaan. Lauren zette haar, inmiddels, lege mok weg en boog zich voorover om te zien wat ik bedoelde. "A necklace, he gave you a freaking necklace on your first date!" Riep ze en hield de hangertjes tussen haar vingers. "What do they mean?" Ik vertelde de preciese woorden aan Lauren die Jay me de vorige avond had verteld.
      Lauren keek me aan nadat ik was uit verteld en een blik in haar ogen vertelde me precies wat ze me zou gaan zeggen. "Say i Lauren, i know you want to." Zuchtte ik. Lauren glimlachte breed en de woorden 'i told you so' kwamen uit haar mond gerold. "You can thank me later!" Zei ze waarna ze opstond en met de legen mokken naar de keuken liep. "Wait a sec, thank you?" Ik stond ook op en lie Lauren achterna de keuken in. "Why do i need to thank you?" Vroeg ik haar. "Well because i took you to the gig remember, and.. i was the one that relied to his text." Glimlachte ze naar me. "Oh yeah, you're right.. than-" "I said, you can thank me later." onderbrak ze me.
      De middag brachten we samen door gewoon lekker samen, kletsend over vanalles en nog wat maar voornamelijk over de jongens natuurlijk. "I wonder if the other lads have girlfriends or not." Vroeg ik me luid op af. "Nope, they're all single!" Antwoorde Lauren. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog. "All of them?" Vroeg ik "Yep, all of them!" Zei Lauren opnieuw. Ik haalde mijn schouders op en dacht dat er vast wel een logiese verklaring voor was waarom ze allemaal nog singel waren. "So how late did you say we're gonna meet up with them?" Vroeg Lauren me ditmaal. "I told Jay we would be at the backstage entry around 5pm, so we can go eat something together. All of us!" Sloot ik af toen ik zag dat Lauren haar ogen twinkelden en haar mond alweer open deed. "Alright sorry, just checking." Zei ze en hief haar handen op.
      Rond half 5 stapten we samen in de taxi die we besteld hadden, en om 5 voor 5 stapten we weer uit. Jay had me aanwijzingen gegeven hoe we bij de achterdeur zouden komen. Samen staken we de straat over en Lauren porde met haar elleboog tussen mijn ribben. "Ouch, what the hell was that good for?" Zei ik en wreef met mijn hand over de pijnlijke plek. Lauren zei niks en wees alleen maar naar de overkant van de straat, ik volgde haar vinger en ontmoete de vriendelijke ogen van Hayden. "Skye?" Vroeg hij toen we een paar meter van elkaar verwijderd waren. "Hi Hayden." Ik stapte op hem af en hij gaf me een knuffel. "What are you doing here?" Vroeg ik hem dit maal. "This beautiful little girl overhere, is one of the biggest fans of the band that preforming here tonight, and my little sister." En hij wees naar het meisje die zijn had vast hield, ik gokte dat ze een jaartje of 11 was. "Hello and whats your name then?" Ze keek me met grote groene ogen aan. "I'm Ayla miss." zei ze verlegen. "Hi Ayla, my name is Skye."
      Ze keek van mij naar Hayden en van Hayde weer naar mij. "This time you're telling the truth Hayden, she is really pretty." Ik keek van Alya naar Hayden en er ontstonden blosjes op zijn wangen. "Shhh Ayla, i told you that was our little secret." "Aww, i think its cute." Riep Lauren die alles had mee gekregen. "Hayden come on! We need to go!" Riep Ayla plotseling en begon aan Hayden's arm te trekken. "Yeah alright, see you later?" Vroeg hij terwijl hij werd mee getrokken door Ayla. "Yeah sure." Riep ik hem na. Lauren en ik liepen een breede steeg in en meteen, zoals verwacht, begon Lauren me tegen mijn schouder te duwen. "So Hayden thinks you're pretty eh?" Plaagde ze. "Ow shut up Lauren!" Bromde ik en gaf haar een duw terug waardoor ze begon te lachen.
      Hoe moest ik Hayden in hemelsnaam vertellen dat ik bezet was, terwijl ik eigenlijk nog helemaal niet bezet was. Ik zuchtte en keek naar de grote deur waar we voor stonden. Ik haalde mijn telefoon te voorschijn en belde het nummer van Jay. "Hello beautiful." Waren zijn eerste woorden toen hij had opgenomen. "Hi, we're here. Can you let us in?" Zei ik misschien wat kort af. "Sure i'll get BigKev to let you 2 in. See you in a bit babe." "Yeah. See you soon." Zei ik waarna ik de telefoon van mijn oor haalde en het rode knopje indrukte. Was ik misschien te kort af geweest, en waarom moest opeens Hayden me nu leuk vinden. Ik zuchtte opnieuw en hoorde hoe het slot van de deur werd gehaald en dezelfde man verscheen die ons de vorige keer had aangesproken. "Come on in girls." Glimlachte hij en we liepen naar binnen.




Ik weet dat Siva en Tom een vriendin hebben..
En blijkbaar Nathan nu ook waar ik, als het waar is, heel blij voor hem ben !
Maar het past beter in mijn verhaal om se singel te hebben ;D
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (1)

  • crazycatlady

    Goed hoofdstukje! Ik ben benieuwd of Hayden voor problemen gaat zorgen of misschien word Jay wel jaloers of zoiets! Naja ik kan niet wachten om het volgende hoofdstuk te lezen:D Ik dacht al! Kelsey en Nareesha bestaan toch ook nog?:P Maar je hebt ze gewoon single gelaten;) Maar ik ben blij voor Nathan, als het tenminste waar is, en trouwens het gaat ons geen ene reet aan wie hij date of niet date tenzijn het Betty White dan zouden we misschien toch zijn mentale gezondheid na moeten kijken want dat zou ik toch een beetje vreemd en vies vinden. Hahaha ik zit weer vreemd te doen xD xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen