Foto bij Twentysix

Ik werd wakker van een harde plof op mijn bed en zodra ik mijn ogen opende zag ik een paar nieuwsgierige ogen die me lachend aankeken. "Goodmoring to you too Lauren." Zei ik terwijl ik me op mijn rug rolde en me nog eens lekker uitrekte. "Goodmorning, spill the beans." Riep ze meteen. Ik liet een diepe zucht horen en keerde me weer naar Lauren toe. "Can a person first wake up normal at... 9am! Lauren, what the hell! Why are you waking me up this early?!" Zei ik gefrustreerd toen ik op mijn telefoon naar de tijd had gekeken. "Because you need to tell me everything about last night." Zei ze vrolijk en prikte bij de laatste 2 woorden in mijn wang. Ik sloeg haar hand weg wat een grinnik van haar kant op leverde en wreef nog eens in mijn ogen.
      "Can i at least get a shower first?" Vroeg ik. "Hmmm... alright i stick the kettle on and make us some tea." Lauren zette haar zelf af van mijn bed en liep richting de deur, waar ze zich nog eens omdraaide. "But i want to hear everything!" Zei ze en kneep haar ogen tot spleetjes en wees met haar vinger in mijn richting. "Lauren!" Bromde ik. "Alright alright, i'm going." Riep ze en liep vervolgens mijn kamer uit. Ik sloeg de denkens van me af en zwaaide mijn benen over de rand van het bed waarna ik opstond. Ik liep naar de kast en rommelde naar een outfit, het moest iets comfortabel zijn maar ook iets wat mooi stond zodat ik me later niet nog een keer hoefde om te kleden. Uit eindelijk had ik wat kleren bij elkaar gezocht en liep naar de bad kamer, waar ik de deur op slot deed en de douche vast aanzette.
      Na een 15 minuten gedouched te hebben was ik me nu aan het afdrogen, er klonk een dreun op de deur die me deed opschrikken uit mijn gedachtes. In mijn hoofd beleefde ik de hele avond weer, ik snapte niet dat ik zo bang voor hem ben geweest. Weer klonk er een dreun die werd gevolgd door de stem van Lauren. "Come on Skye, don't keep me waiting so long!" Riep ze. Ik grinnikte en zei dat ik bijna klaar was, wat een zucht van Lauren op leverde en ik hoorde haar vervolgens weer weglopen. Ik trok het setje kleding aan dat ik net bij elkaar had gerommeld, en bekeek mezelf eens in de 'full-lenght' spiegel.
      Nadat ik mezelf had goed gekeurd deed ik de handdoeken ik de was en de deur van het slot, bracht mijn pyjama naar mijn kamer en pakter vervolgens mijn mobiel van de lader. Ik liep richting de woonkamer waar Lauren al helemaal aangekleed en klaar met 2 stomende mokken thee op de bank zat naar haar nagels te kijken. Toen ze hoorde dat ik binnen kwam keek ze op en klopte op de lege plaats naast haar op de bank. Ik plofte op de bank en kreeg een mok thee in mijn handen gedrukt van Lauren en ik blies er in, waarna mijn ogen van mijn mok naar mijn beste vriendin gleden. "Spill."




Like? Don't like? Let me know!
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (3)

  • Lugano

    HAhaha geniaalal

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Haha zo zijn mijn vriendinnen dus ook, constant alles weten xd

    1 decennium geleden
  • Thayerrr

    super! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen