Disorder 13.
You were warned... You are not alone... You are strong enough... You are not going to die... I promise. <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (34)
This story is perfect.
1 decennium geledenYou have to know that.
They all are
I mean it.
Ik vind je verhalen helemaal niet saai. Je schrijft over onderwerpen waarover mensen het moeilijk vinden om erover te praten. En die onderwerpen giet jij prachtig in een verhaal. Ik vind persoonlijk Dead Sounds het mooiste verhaal dat ik tot nu toe heb gelezen (en ja dat is echt zo). Vooral het einde vind ik prachtig, ook al is het geen happy end. Je verhalen zijn net goed anders. Ze zijn niet cliché zoals al de anderen.
1 decennium geledenNu ja, dat vind ik toch xxx
Jij verdient je abo's, en je kudo's, en je reactie's, en de top. Meer heb ik niet te zeggen
1 decennium geledenDear, you opened yourself in these stories. That's amazing, there aren't a lot of people who can actually do that. And you don't just do it, no, you do it in a perfect way. And you know, sometimes people want perfection. They need it. And don't you dare to feel ashamed about Dead Sounds. If there's one story I know perfect, it's Dead Sounds. And ofcourse are you the main character in your stories, that's what it's about. That's what makes it perfect.
1 decennium geledenI love you.
Als er één verhaal is dat het verdient om in de top te staan, is het jouw verhaal..
1 decennium geledenEr zijn heel weinig mensen die het aan durven om zo'n verhaal te schrijven, en nog veel minder die dat dan ook nog eens zo mooi kunnen brengen als jij.
Praat jezelf niet de grond in! Je schrijft geweldig, en ik weer zeker dat al je abo's het met me eens zijn..
xx