na 3 uur rijden waren we eindelijk op de haven bij Den Helder in de verte zag ik Texel al liggen.
even dacht ik bij mezelf nu ben ik nog aan land ik kan nog terug ?
maaar omdat ik er stiekem toch wel een beetje zin in had besloot ik toch maar mee te gaan.
na een kwartiertje wachten kwam eindelijk de boot aan er reden allemaal auto's af toen dat eindelijk klaar was konden we erop.
ik en mama besloten uit de auto te gaan en om even op het dek wat te drinken.
daar zaten ik en mama dan lekker een cola'tje te drinken midden op een schip.
na 20 minuten varen werdt er omgeroepen dat we weer terug moesten gaan naar de auto omdat we over 5 minuten er zouden zijn.
ik duwde m'n zusje aan de kant om in de auto te komen eenmaal in de auto kwam ik erachter dat ik mijn mobiel nog boven had laten liggen, snel kroop ik uit de auto en rende naar boven om mijn mobiel op te halen. mijn ouders en zusje schrokken van het feit dat ik zo snel weg was en dat we er al waren.
maar gelukkig net 1 minuut voor dat de deuren open gingen kwam ik weer aangerend met mobiel.
pff wat een opluchting.

daar zijn we dan : Texel !
eenmaal bij het hotel aangekomen was het al half 6, pap zei dat we onze spullen uit moesten pakken en dat we daarna meteen na het buffet gingen om te eten.
na het eten was mijn zusje al weer snel weg want die had al weer een vriendinnetje gevonden, dus ik besloot maar om het hotel te bekijken toen ik langs een grote zaal met hoge klapdeuren liep hoorde ik bekende muziek maar zonder tekst en een paar stemmen.
ik kon de tekst bij het nummer ook niet bedenken dus ik liep maar verder naar het zwembad, de bioscoop en de golfbaan.
toen besloot ik maar op even een programma boekje te halen in de lobie.
daarna plofde ik op m'n bed en viel ik in slaap maar naar een halfuur werd ik al weer wakker gemaakt door m'n moeder, ik deed m'n haren en make-up goed
en besloot om maar weer naar beneden te gaan...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen