hope your like it!
(zouden jullie het leuk vinden als ik nog een verhaal schrijf? Zo ja komt hij over ongeveer een maand/ anderhalve maand online?)

Harry pov.
“biep biep” Ik doe moeite om de wekker uit te zetten. Als hij eenmaal uit is moet ik denken aan gister. Het was gezellig, maar Mary voelt zich nog niet helemaal thuis hier in Londen, wat logisch is. Ik wil haar graag thuis laten voelen, maar hoe? Misschien Londen laten zien, zodat ze niet zo snel verdwaald of een dagje ergens heen. Ze moest nou nog naar school en ik heb het best druk met de band en we gaan morgenavond ook al naar nando’s. ‘Harry, kom je de jongens zijn hier al!’ word ik door mijn moeder uit mijn gedachten gehaald. Ik kleed me snel om en ga naar beneden. Daar word gelijk een broodje in mijn handen geduwd door Louis en mijn jas krijg ik van Niall. ‘Waarom zo gehaast?’ vraag ik. ‘We hebben onverwacht een interview.’ Zegt zayn terwijl hij al de deur open doet. ‘doei mam.’ Zeg ik nog snel voordat ik de deur sluit. We stappen in de auto en rijden zo naar het interview.

Mary pov.
De hele dag kon ik mijn gedachten er niet bij houden. Ik denk de hele tijd aan Harry, waarom? Ik heb zelf eigenlijk geen idee. ‘Mary heb je zin om nog even langs de Starbucks te gaan.’ Zegt opeens iemand. Ik kijk op en zie dat het Daisy is. ‘Lijkt me leuk.’ Zeg ik. ‘ga je dan mee?’ ik knik en pak me tas. ‘Waar zat je eigenlijk met je gedachten?’ vraagt Daisy. ‘Nergens.’ ‘Nee, nee vast wel een jongen ofzo.’ ‘Nee.’ Zeg ik snel. ‘Heb jij een vriendje?’ vraag ik een beetje zachtjes aan Daisy. ‘Nee, maar ik ben in love met een persoon die ik niet kan bereiken.’ zegt ze. ‘Wie dan.’ ‘Nee ik maakte een grapje, maar als het kon zou ik met iemand van one direction nemen.’ Moest ik haar vertellen dat ik het buurmeisje van Harry ben of? ‘Maar om je vraag te beantwoorden, ik heb wel een vriendje.’ We komen bij Starbucks aan en bestellen wat en gaan ergens zitten. ‘Hoe heet hij dan?’ vraag ik. ‘San... O my god.’ Stopt ze opeens haar zin en kijkt met een glimlach naar de deur. Ik draai me om en zie daar de jongens van one direction op ons aflopen. ‘Hey mary, ik wist niet dat je hier zat?’ zegt Liam. ‘Ken jij ze?’ vraagt Daisy aan mij. ‘Ja, Harry is mijn buurjongen. Sorry dat ik het nog niet verteld heb, maar wil je het alsjeblieft niet aan de hele school vertellen.’ Zeg ik er nog voor de zekerheid achter.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen