Heeeeiixx

Fleur is nieuw in het verhaal en Thirza ook maar die heb je al eerder kunnen zien in het verhaal! xpp

Op school. Nils:

'Hé Thirza!' roept Owen. 'Wat doe jij nou hier?' 'Ik ben verhuist en zit hier op school. Maar helaas ken ik de school nog niet en deze is nog wel zo groot! Haha' antwoord Thirza. 'Hé Nils!' zegt ze tegen me. 'Hé, ken je mij?' vraag ik. 'Beetje, op vakantie heeft Owen wel wat over jou, Rein en Daan vertelt. Dus ja.... zo weet ik wat over je! Haha' antwoord ze. 'Haha, oke. Owen heeft echt veel over je gepraat na de vakantie. Volgens mij is hij verlie...' Ik kan niet verder praten want Owen onderbreekt me. 'Kom, we moeten naar de les. In welke klas zit je Thirza?' vraagt Owen. 'In 3a volgens mij' 'Leuk, wij ook! Loop maar met ons mij' zegt Owen. 'Ja, bedankt. Maar hebben we het 2e uur nou gym van Mevrouw Dankelman?' vraagt ze aan mij. 'U, ja, volgens mij wel. Zullen we het aan haar vragen. Ze is daar nu toch! haha' 'Ja, kom dan gaan wel vragen' Als we bij haar aankomen vraagt ze gelijk wie de meisjes zijn. We leggen haar alles uit en we hebben inderdaat het 2e uur gym. 'Nou, tot zo dan!' zegt ze en dan loopt ze weer weg. 'Ja, tot zo mevrouw!'

Op school. Fleur:

Ik kom op mijn oude school en dan zie ik Nils staan. Nils is de kleinzoon van mijn buurvrouw. Ik ken hem al jaren maar ik ben hier al lang net meer geweest na mijn vakantie in Finland. Mijn ouders hebben daar een camping en we zijn daar een jaar gebleven. Ik ben echt blij dat ik hem weer zie na die tijd. 'Nils!!' 'Fleur!!!' En we rennen naar elkaar toe. Hij geeft me een knuffel. 'O, wat heb ik jou gemist!' zeg ik tegen hem. 'Ik jou ook!' zegt hij. 'Hoe was het in Finland?' vraagt hij aan me. 'Leuk, maar heb ik veel gemist hier?' vraagt ik en ik krijg tranen in mijn ogen. 'Nou, een beetje' 'En wat is dat dan wel?' vraag ik en in begin te lachen. 'Rein heeft verkering met een meisje, Daan heeft verkering met een meisje en Ales heeft verkering met een meisje. Maar Ales heeft de laatste tijd niet meer zo heel veel tijd voor haar en Sharon is een beetje kierewiet geworden. Ik volg het soms ook niet meer hoor!' antwoord hij en geeft me nog een knuffel. 'Uuhm, wie is die Sharon? En hoe heten die andere vriendinnetje's van die andere. Haha!' 'Sharon is het vriendinnetje van Daan. En Esther die van Rein. En Anneke die van Ales. Maar uuhm... Wil jij die van mij zijn?' 'Ja, tuurlijk!' antwoord ik. 'In welke klas zit je?' 'Ik in 3a, jij dan?' vraag ik. 'Ik ook in 3a, Thirza en Owen ook. Dit word echt een top jaar! Zullen we na schooltijd naar Rein toe gaan? Dan stel ik je wel weer voor want ik denk dat de andere er ook zijn. Ales die is vrij vandaag. Dus die bel ik nog wel even!' vraagt hij aan me als de les is afgelopen. 'Ja, ik wil wel mee. Maar ken ik die Esther denk je? Want ik ken een Esther en die zit op turnen en die woont hier ook in de buurt' zeg ik tegen Nils. 'Het zou kunnen dat je haar kent maar ik weet het niet zeker. Ik ken haar ook nog niet zo goed' zegt hij en we lopen naar het fietsenhok, pakken onze fietsen en fietsen naar Rein's huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen