Spannend User:EddieEd
Iedereen kent wel een meisje. Het enige waar ze aan denken is kleding. En geloof me, ik ken meisjes, ik heb 2 zusjes. Susan ging laats(natuurlijk) naar de FASHION week. Net als ieder ander meisje in Narnia. Wordt ze daar natuurlijk ontvoerd.Dat kan alleen een meisje overkomen! Dus krijgen wij het te horen. Iedereen gelijk op paarden en alles en zoeken. En natuurlijk konden we haar niet vinden. Wij zitten een beetje verslagen bij elkaar. Gaat mijn MOBIEL af. hoor ik aan de andere kant : Met Susan, ik zit in het bos, het lantaarn bos, wees snel! En het was voorbij! Ik het dus aan de andere vertellen. Wij gaan natuurlijk naar het lantaarnwoud. Iedereen klaar om te gaan. Iedereen gepakt en gezakt. Gaat mijn MOBIEL weer af. weer Susan: Wees snel! En weer is ze klaar met praten. Wij dus nog sneller weg. Komen we aan in het lantaarnwoud. Iedereen is aan het zoeken. Ik loop de struiken in. En ik hoor wat. Ik denk; dat is Susan. Dus ik ren er naar toe. Ik rende en rende. En ja hoor, Susan. Dus neem ik haar mee. Haal de andere en we gaan weer weg! ik kom doodmoe thuis, het is al 11 uur en iedereen gaat naar bed, MIJN GEHELE DAG VERPEST DOOR DAT GEDOE!!! Het leven van een koning is zwaar.
Er zijn nog geen reacties.