Foto bij Justin Bieber<333

Ella pov

Zenuwachtig stapt mijn broertje de limo in.
Hey Justin,komop je kunt het wel pep ik hem een beetje op.Hij knikt maar niet echt overtuigd.De hele autorit is het stil,Justin zit de hele tijd met zijn touwtjes van zijn vest te spelen.Dan remt de limo.Samen gaan we in de VIP ingang . Ik en Justin gaan de kamer binnen waar"Onstspan ruimte"opstaat.Ik klop en open de deur,blijkbaar zijn de jongens van TH hier nog niet,altans er is toch weinig spoor dat ze hier zijn.Ik plof me in de zetel en Justin is met zijn styliste mee.Van touren met je broertje wordt je moe van,en geen klein beetje kan ik je al zeggen.Ik sluit mijn ogen even en verlies mijn bewustzijn,ik ben in een diepe slaap."Zusje,zusje"Ik wordt wakker en zie Justin voor me staan.Ben ik in slaap gevallen??Justin knikt."Kijk eens achter je"fluistert Justin in mijn oor.Ik kijk naar achter en zie de jongens van TH staan.Meteen schiet ik recht."Hoii,ik ben Ella Bieber"stel ik me voor."Ik ben Bill,dat is Tom,Georg en Gustav"stelt Bill zijn band voor."Dat weet mijn zusje wel hoor,ze is jullie grootste fan,en vooral van jou Bill"zegt Justin"JUSTIN!!!"zegt ik blozend.De jongens moeten lachen.Ik slaag Justins pet van zijn hoofd(niet slecht bedoeld he)."Hey,waar was dat nou voor nodig?"Je verdiende loon zeg ik lachend.De jongens moeten ook lachen.Dan komt er een man met zo'n pet op en een microtje."Justin,je moet op"zegt de man.Justin knikt en volgt de man."Je weet wat ik heb gezegt he Ell,naar mij kijken en niet met Bill zoenen""JUSTIN,HOU JE MOND NOU EENS!!"Weer moeten de jongens lachen.Justin gaat het podium op en de eerste klangen van "one time"vullen de concertzaal.Ik ga even naar mijn broertje kijken zeg ik de jongens.De jongens knikken."Ik ga mee,ik heb al zoveel over je broertje gehoord maar heb geen flauw gedacht van of hij wel kan zingen lacht Bill.
Ik knik lachend,en samen gaan we naast het podium kijken hoe mijn "lieve" broertje zingt

Reageer (4)

  • FallenA

    "lieve" HAHA!!!!

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    ik wik da da mijn broertje wordtt
    éhaha pokemonkouse (puh)

    1 decennium geleden
  • Saranghaee

    snel verder!!
    :D ^^

    1 decennium geleden
  • barbara

    Geweldig zo'n broertje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen