21. ik wist het
ik ben echt inspiratieloos, en ik ga zo naar en vriendin dus ik hoop dat ik er vanavond nog een op zet
Sorry ik doe mijn best als jullie leuke ideeën hebben zeg het maar
xxx
door de ogen van Lisa:
we zijn al een tijdje bij Owen en intussen zijn Roos, Sharon, Anne en Yasmine er ook. we besluiten om ons alvast om te gaan kleden want het is al best laat ik loop met de meiden naar boven en even later hebben we allemaal iets leuks aan. [url=(http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71293587&.locale=nl)]kleren[/url]
Even later lopen we naar beneden, en gaan gezellig bij de jongens zitten.
Door de ogen van Owen:
Ik zie Lisa sip kijken en zeg even tegen Anne. Lief ga anders even bij Nils en Yasmine zitte. Ik ga even naar Lisa. Ik wil naar Lisa lopen maar zie dat Daan me al voor is dus ga ik maar even kletsen met roos. Heej vind je het leuk hier? Hihi ja hoor vind het wel gezellig.
Door de ogen van Daan:
Ik zie Lisa stil voor der uitstaren, liefje ik ga even met Lisa praten zeg ik tegen Sharon. Ik sta op en loop naar Lisa,kom sullen we even naar buiten gaan. We lopen samen naar buiten en gaan op een bankje zitten. Gaat het nog wel een beetje met je? Vraag ik bezorgd. Ik kan wel zeggen van wel. Maar dan lieg ik zegt ze. Alles komt goed, rein is sterk en geeft nooit op. Geloof me. We praten nog eventjes door. Maar dan doe ik iets heel stoms. Ik zie dat Lisa het koud begint te krijgen dus ik sla een arm om der heen en geef der een knuffel, maar als haar gezicht zo dicht bij de mijne is geef ik der een kus zo boem bats op der mond. Sorry, stamel ik dit had ik nooit mogen doen. Nee het is ook mijn schuld , ik liet het toe. Laten we alsjeblieft voor ons houden. Ik ben verliefd op Sharon en jij op rein. Dit was gewoon dom........ratel ik maar door. Ik ben in paniek.we geven elkaar nog een wat onwennigen knuffel en dan. Gaat de mobiel van Lisa.
Gesprek:
Lisa: hallo met Lisa.
Rein: met rein ik heb super goed nieuws
Lisa: wat? Vertel....
Rein: ik mag nu naar huis ze hebben een snel onderzoek gedaan en die was goed
Lisa: wat goed wacht even.
Ik roep owen kan rein ook komen leg zo wel uit..? Ja natuurlijk antwoord owen. Oke
Lisa: km je ook naar owen?
Rein: ja is goed kom je me ophalen?
Lisa: nee sorry voel me niet zo lekker tot zo x en ik hang op.
Door de ogen van Lisa:
Ik loop naar binnen, Rein mag naar huis maar voel me niet zo lekker dus ga even naar boven. En ik loop naar boven na een paar minuten hoor ik voetstappen op de trap, het is roos als ze binnenkomt. Begin ik meteen te huilen, heen sgat wat is er? Ik... Ik vertel dit aan niemand door beloofd? Beloofd maar vertel wat heb je? Ik.. Ik ... Heb.... Met .... Daan gezoend... Het ... Gebeurde... Gewoon en ik begin nog harder te huilen. Roos troost me, en zo zitten we een tijdje maar dan gaat de bel en moet ik Rein toch echt onder ogen komen.
Reageer (3)
Ooommmyyygoooddd zo spannend snel door
1 decennium geledensnel dooor!(: x
1 decennium geledenOmygash , super spannend! Snel door!
1 decennium geleden