Kudo?? Of een reactie?? Please?? Xx

De deurbel gaat.
'Wie kan dat nu zijn?' vraagt mijn ma.
'Jasmien, ik heb gevraagd of ze langs ging komen.'
Ik doe de deur open en meteen wordt ik in een knuffel getrokken.
'Jasmien! Bedankt, ik heb besloten om het te doen!'
'Ga je naar Engeland verhuizen?'
'Ja.'
'Besluit je dat zo direct?'
'Ik kan nog altijd terugkomen als het niet lukt.'
'Zolang jij gelukkig bent.'
'En dat ben ik. Maar ik ga je missen!'
'We kunnen bellen.'
'Dat gaat zo veel kosten...'
'Dan schrijven we brieven. Dat deed je toch ook met Liam?'
'Deal?'
'Deal!'
Ik merk dat we nog steeds in de gang staan. Ik trek haar mee naar de living en we gaan in de zetel zitten. Mijn ma komt gedag zeggen.
'Dag Jasmien, hoe is het nog?'
'Hey, goed en met u?'
'Goed, dus jij bent degene die mijn dochters hoofd op hol bracht?'
'Schuldig...'
'Geen probleem. Blijf je om te eten?'
'Ja, oké. Ik stuur wel een smsje naar mijn ma.'
Mijn moeder gaat naar de keuken. Jasmien en ik babbelen nog een beetje als mijn pa binnen komt.
'Hi little girl! Hi Jasmien!'
'Hey!' roepen we in koor.
'Wat kunnen jullie nu nog tegen elkaar zeggen? Jullie zijn vannamiddag samen gaan kletsen.'
'Nog veel, paps.'
'Meiden... Blijf je eten?'
'Ja.'
'Blijf je slapen?'
'Pap, dat is een goed idee!'
'Ik vraag het wel aan mijn moeder.'
'Mam! Mag Jasmien blijven slapen?' roep ik naar de keuken.
'Natuurlijk, Ella!'
Ook van haar moeder mag het. Na het eten gaan we naar boven. Ik haal voor ons alle twee een pyjama uit mijn inloopkast. Voor Jasmien een lichtblauwe en voor mij een lichtroze. We gaan Ben & Jerry ijs halen. Als we op mijn bed zitten start ik de film. We kijken naar 'Remember me'. Na de film ruimen we alles op en kruipen onder de lakens. Ik heb een enorm tweepersoonsbed. Ja, mijn ouders zijn (steen)rijk. Maar toch krijg ik niet alles. Mijn telefoonrekening moet ik ook zelf betalen als ik het overschrijd, ik krijg ook niet alle stappen iets nieuws. Maar ik heb wel een luxekamer.
We babbelen nog even en voor ik het besef, lig ik te slapen. Ik droom over Engeland, One Direction en meest van al Liam. Ik kan niet wachten om te verhuizen. 18 jaar, alleenwonend en in een relatie met Liam Payne!

Reageer (1)

  • LeLouisx3

    Ik wil ook een luxekamer met een tweepersoonsbed en een inloopkast gevuld met de mooiste kleren van de wereld.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen