Foto bij 20. Eind goed al goed?

Heey,
Hier is weer een hoofdstukje
Ik ga zo weer veder met schrijven en hij komt er denk vanavond op anders morgen.
Morgen ben ik vrij dus sowieso 2 hoofdstukjes voor jullie :)
Ik hoop dat jullie deze ook leuk vinden
Xxx

Door de ogen van Lisa:
Als Rein me weer los laat zie ik Daan, Nils enOwen weer binnen komen. En?? Vraagt Nils voorzichtig. Alles is weer goed zegt ik met een glimlach en geef Rein nog een kus. Dan komt de moeder van Rein met een dokter binnen, en lopen de jongens Pakken ook een stoel en gaan zitten. De dokter zou ons nu vertellen hoe het met Rein ging. Ik pakte reins hand vast, en lachte naar hem zo van alleskomtgoed.

Door de ogen van rein:
Dokter: de been wonden genezen goed en u herstel verloopt goed alleen. Weet ze het? Ja zeg ik. Oke, en de dokter gaat weer veder. Door de klap die. Hoofd heeft gemaakt met de bal loopt u mogelijk hersenletsel op. Ik zie de tranen bij Lisa, me moeder maar ook bij de jongens komen en voel ze ook bij me zelf komen. Daarom willen we u nog een weekje hier houden ter observatie. Want als u straks daadwerkelijk hersenletsel oploopt kan dat dodelijk zijn. Dan laat ik jullie nu weer even alleen en de dokter loop de kamer weer uit. Nee! Ik wil niet dood waarom? En ik begin nog harder te huilen, en Lisa slaat een arm om me heen.

Door de ogen van Lisa:
En dat kan dodelijk zijn de rest hoor ik al niet meer. Rein dood? Nee dat kan niet. Ik kan niet zonder hem. Ik denk bij me zelf Lisa nu groot blijven je moet er nu zijn voor rein. Ik zie dat Rein harder begint te huilen, ik sta op en sla een arm op rein heen. Hij kijkt me dankbaar aan. Na een korte stilte zeg ik sorry lieverd maar ik moet zo wel gaan, ik had Lieke me nicht beloofd voor het eten daar te zijn, maa ik kom morgen weer terug. Is goed hoor lieverd. Zegt rein.

Door de ogen van Owen:
Als ik Lisa en rein zo samen afscheid zie nemen kan ik er niet meer tegen. Anders komen jij Daan, Nils, Roos, Jorem, Sharon, Yasmine en Anne bij mijn slapen dan kunnen we altijd snel naar Rein. Iedereen stemt in en ik bel meteen Anne op. Nils belt Yasmine. Daan belt Sharon. En Lisa belt Jorem en Roos. Alleen Jorem kan niet, maar de rest zou er meteen aan komen. We nemen afscheid van Rein en lopen gezellig naar me huis. Ik zie Lisa stil achter ons aan lopen,blijkbaar zag nils het ook want die loopt naar haar toe. Als we bij mij thuis aangekomen zijn, leggen we alles klaar en al snel is iedereen er en heeft iedereen ook zijn spullen.

Reageer (2)

  • xxIKHEETANNE

    snel doooor(:

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Supersupersuper leuk! Snel door!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen