Nieuw hoofdstuk! Ik heb de laatste tijd niet meer zo heel veel tijd maar ik probeer en zo veel mogelijk aan te doen. Het kan soms een beetje kort zijn maarja...


Kisses
Myyyxxx

Rein:

Als we bij Daan aan komen gaan we naar zijn kamer waar Esther huilend op zijn bed ligt. 'Esther?' zeg ik. 'Ga weg!' antwoord ze en ze kijkt niet eens naar me...' 'Esther. dit.... dit..... was niet mijn bedoeling!' snik ik en ik ren naar beneden. Daan komt achter me aan en hij vraagt of dit echt niet mijn bedoeling was. 'Daan, dit was echt niet mijn bedoeling! Lisa zoende mij, ik niet haar!' schreeuw ik huilend. 'Rustig Rein!' zegt Daan. 'Rein, spreek je de waarheid?' vraagt Esther als ze stiekem beneden op de trap is gaan zitten en alles heeft mee geluisterd. 'Ja, ik ga hier niet over liegen! Ik wil jou! Die Lisa is al lang verliefd op me en nu is ze jaloers! Ze zag dat jij daar stond en toen zoende ze me opeens! Ik wilde dit niet! Geloof me!' zeg ik en begin te huilen en ren naar Daan's kamer. 'REIN!!!' roept Esther naar me. 'KOM TERUG!' roept Daan er gelijk achteraan. Als ze boven komen lopen ze gelijk de kamer binnen en Esther knuffelt me meteen. 'E-s-t-h-e-r-! W-a-a-r-o-m-? vraag ik stotterend. 'Omdat ik het niet erg meer vind! Als jij zegt dat je de waarheid spreekt geloof ik je!' zegt Esther en begint ook te huilen. 'Moet ik even weg gaan?' vraagt Daan en hij loopt al geheimzinnig naar de deur. 'Nee hoor!' zeggen ik en Esther lachend. 'Oke, zullen we een spelletje doen?' vraag ik. 'Ja goed plan maar ik wou iets vragen....' zegt Daan en hij begint te lachen. 'O, wat dan?' vraag ik aan Daan en begin plots ook te lachen. 'Nou, mag Esther ook blijven logeren?'vraagt Daan aan me. 'Tuurlijk, maar vraag je vriendinnen anders ook! Lijkt me leuk!' vraagt ik. 'Nou, uuh.... Ik denk niet dat ik Sharon vraag hoor...' zegt Esther en begint weer te huilen. 'Rustig lieverd, maar waarom dan niet?' vraag Rein en hij troost me. 'Nou.... Vanmorgen op school begon ze Anneke te slaan, ik weet niet wat er aan de hand was maar ze hadden geen ruzie zo ver dat ik weer. Maar het kan zijn dat ze toch ruzie hadden maar dat ik dat niet weet' snikt Esther. 'Ze hadden wel ruzie...' zegt Daan ongemakkelijk. 'Echt? Maar waarover dan?' vraag ik. 'Over van alles en nog wat. Sharon zei dat Anneke over mij geroddels had en zo. Ik vond het maar gek dus ik ging naar Anneke toe en ik vroeg of ze over me geroddeld had. Ze zei van niet en ik geloofde haar en toen kwam Sharon er aan en zei iets tegen mij en toen begon ze Anneke te slaan!' zegt Daan en begint ook te huilen. 'Oke. dan gaan we nu naar Sharon toe en dan zien we wel verder. Oké?' stel ik voor. 'Oke!' zegt Esther. 'Oké!'zegt Daan. We lopen naar beneden, Daan roep nog naar zijn moeder dat we gaan en dan pakken we onze fietsen en fietsen naar Sharon's huis.

Reageer (4)

  • estherhkx

    Haha Sharon! Ik bedoel een andere hoor! xpp xx <3 Doe ik wel!

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    Omgg, ik haat mezelf in dit verhaal hahahah ^^ snel verder! <3 xx

    1 decennium geleden
  • estherhkx

    Dankje xx

    1 decennium geleden
  • MainiacSanne

    spannend ^.^ snel door jij ;P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen