Familie Käller

Vanuit Inge:
Het is 9 uur als ik wakker word, mn moeder roept: Nils, Inge, komen jullie eten, we moeten straks gaan.
Ik betrap mezelf erop dat ik gister toch te laat naar bed ben gegaan, maar het was gewoon een leuke film, Bring it on, wat hou ik toch van die films. Nils ging al om 9 uur naar bed, hij wilde uitgeslapen zijn.
Ik rek me uit en wrijf de slaap uit mijn ogen. Mn koffer is al ingepakt alleen mijn korte broekje met mn panty en mn shirt met vest liggen op de stoel om aan te trekken. Ik spring onder de douche en bedenk me hoe leuk deze zomer wel niet zal worden. Ik vergeet helemaal de tijd en droog me snel af, snel schiet ik in me kleren en ren naar beneden.

Hehe, ben je der eindelijk, we dachten al dat je in slaap was gevallen, zegt Nils.
Nee hoor, ik wilde me even douchen en vergat de tijd, sorry Nilsje.
Snel geef ik hem een knuffel en hij zegt: geeft niet hoor lief zusje :)
Wat kunnen onze kinderen toch goed opschieten met elkaar, onze lieve tweeling, zegt mn moeder tegen mn vader.
En zo rennen Nils en ik op papaen mama af en geven hen een knuffel, wij houden ook van jullie hoor.

Stipt om half 11 zitten we in de auto opweg naar Schiphol, eindelijk op naar Lloret de mar.


Vanuit Nils:
Oordopjes in doen en effe afsluiten van de wereld, ik gaap en valweer in slaap.
Een half uurtje later word ik wakkergeduwd door Inge, jezus jij bent ook niet wakker te krijgen.
Ik was gewoon nog een beetje moe. Nu kan ik in het vliegtuig naar mooie meisjes kijken en jij gaat dan toch slapen.
Haha, jij kijkt nooit naar meisjes, ik zievanzelf wel of er leuke jongens zijn want buiten het vliegtuig gaan toch veel mensen ergens anders heen.

Op Schiphol:
Jongens jullie weten de weg wel, we spreken om half 12 af bij de gate dan kunnen jullie nog effe rondhangen, en hoeven jullie niet steeds met ons mee.
Hebben jullie wel geld mee, vraagt mama
Ja mam hebben we, en we hebben ook onze telefoon bij dus we kunnen altijd bellen.
En zo gaat ieder zn eigen weg.

Inge: Nils, zullen we iets leuks kopen voor papen mama?
Nils: Ja isgoed, maar wat vinden ze allebei leuk? Geen eten dat is zo standaard.
Inge: laten we iets meenemen wat ze in Spanje niet hebben? Zullen we anders voor allebei een hoedje tegen de zon kopen?
Nils: laten we dat maar doen want anders dan komen we er toch niet uit, heb je eigenlijk ook de armbandjes voor hun 12,5 jaar getrouwd?
Inge: ja tuurlijk heb ik die bij me, zullen we die hoedjes dan ook met de armbandjes geven? En dan geven we ze gewoon een dagje rust zonder ons enzobeetje romantisch met zn 2enn
Nils: ja goed idee, kom we moeten gaan het is half 12.

En zo gaan ze met de hoedjes opweg naar de gate en het vliegtuig in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen