dit is het spannender hoofdstukje .

vanuit soraya
ik wordt wakker de rest slaapt nog .
Dan kijk ik op me telefoon het is nog maar half 9.
Zachtjes sta ik op en trek me kleren aan ik ga denk ik een rondje lopen dus loop ik zachtjes de tent uit .
ik bedenk me mischien kom ik die jongen nog tegen dus ik loop het hele park door maar nergens zie ik hem opegeven moment ga ik maar zitten de kans is groot dat ik hem nooit meer zie . 5 minuten later loop ik met een sip gezicht naar huis . als ik de tent binnenkom zitten ze alweer rechtop ''waar was je gek ? ,, en ze kijken me allemaal met slaperige ogen aan ''kwas gewoon weer aan het wandelen ,, dan denk ik aan gister avond en er komt een traan dan rent isa op me af ''wat is er meid ,, en ze geeft me een knuffel ''er is niks ,, dan ga ik zitten ik vindt t gewoon zo jammer dat ik m niet meer heb gezien ''er is echt wel wat , ik zie dat je verdrietig bent ,, zegt kiki en komt naast me zitten ''ER IS NIKS LAAT ME GEWOON MET RUST ,, schreeuw ik boos en ik ren de tent uit, kiki rent een stuk achter me aan ''soraaay , stop nou , doe geen domme dingen , kom terug sor please kom ,, dan stopt kiki ik ren naar de ingang en ga daar op een bankje zitten ik moet huilen . waarom gaat alles toch zo moeilijk . ik hoor me telefoon een paar keer over gaan later kijk ik op me telefoon 5 gemiste oproepen van floor staat er ik wil terug bellen maar dat doe ik niet dan staat er iemand naast me '' soraya ? ben jij dat . waarom huil je ,, ik schrik is dat nou ... is dat nou die jongen ? . dan komt hij naast me zitten ''wat is er waarom huil je nou vertel het me , ik wil niet dat je huilt .,, ik krijg een lach op mijn gezicht en kijk naar hem ''nou uhhmm het zal heel gek klinken maar ik vindt je een beetje leuk en ik heb vanmorge het hele park afgezocht naar jou want ik wou je weer zien ik ben het hele park wel 3 x door geweest toen ik je nergens zag was ik bang .. bang dat ik je nooit meer zou zien . en ik was best verdrietig toen ik weer in de tent was waren me vriendinnen geschrokken want ze konden me niet meer vinden en me telefoon konden ze ook niet bereiken ze zagen dat ik sip was en vroegen wat er was en ze bleven maar doorvragen en toen werd ik boos dus ben de tent uitgerent kiki kwam nog achter me aan maar kon me niet bij houden en nu zit ik hier ,, er rolt weer een traan over me wang , hij veegt m weg ''maar nu ben ik er toch ik zit naast je ik was alleen ff weg met me ouders je denkt toch niet dat .. dat ik je gwn laat gaan ?,, ik kijk m aan hij heeft een lieve lach dan ga ik tegen m aan zitten '' awh ik dacht eigenlijk dat je dat wel zou doen ,, dan gaat me telefoon het is floor weer ''neem maar op ,, dan pak ik me telefoon op .
floor : sor sor waar ben je, gaat het goed , is er niks ergs gebeurd ,reageeer is
ik : jaah ik ben hier , het gaat goed , ik kom er zo aan goed ik loop naar de tent oke
floor : okee tot zo dan
dan hang ik op .
''ik denk dat ik moet gaan ,, en ik wil weglopen dan bedenk ik dat ik ze naam eerst moet vragen ''wacht ik vergeet helemaal te vragen hoe je heet net als de vorige keer ,, en ik loop naar hem toe ''mijn naam is rein ,, zegt hij dan ''mooie naam loop je nog een stukje mee ?,, ''dankje , jaah graag ,, en samen lopen we naar me tent als we er bijna zijn zeg ik ''dit stukje loop ik alleen goed ? ze weten namenlijk nog niet van jou xx zie ik je vanavond bij het disco zwemmen ?,, ''jaah is goed en ik zie je zeker bij het zwemmen tot vanavond dan maar ,, zegt rein en ik loop het pad in dan zie ik dat kiki op me af komt rennen ''sor we waren vreselijk ongerust ,, zegt ze met een hystirisch gezicht ik moet er hard om lachen .kiki kijkt me verbaast aan ''je lacht weer , das een goed teken ,,
samen zijn we weer gezellig dingen aan het doen.
dan schreeuwt manon met een super idee ''meiden laten we twitcam doen ,, met ze alle zeggen we gelijk ''jaah super ,,
dan pakt manon de laptop en verteldt iedereen van de twitcam dan zijn we eindelijk bezig met de twitcam .
dan zie ik een reactie van een meisje ze heet @meganswagg vet gave tent op welke camping zijn jullie
we geven overal antwoord op dan floors mobiel ''ik neem m even op is dennis ,, en floor loopt naar buiten een kwartier later komt ze terug der ogen zijn helemaal rood van het huilen manon rent naar de toe ''wat is er ?,, floor begint te praten ''het ... het .. het is uit met dennis hij belde net en zei dat hij een meisje heeft onmoet ,, floor begint weer te huilen . isa stopt de twitcam ''wat gemeen van hem ,, zegt ze dan .
we maken er het beste van ...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen