;Me dokters jas wapperde achter me aan terwijl ik op een mensen tempo naar de Eerste hulp rende, er was een ernstig ongeluk gebeurt en daar was ik dringend bij nodig, dat werd dus niet op tijd naar huis. Ik duwde de deur open en zag meteen de ruimte waar dokters allemaal druk in de weer waren met de verwonden school kinderen uit de schoolbus die bij het ongeluk was betroken.
Ik kreeg een dossier in me handen gedrukte en liep naar het kindje toe. Een andere dokter stond al bij het meisje en praten met haar.
Hij keek pas op toen ik tegenover hem ging staan, aan zijn goude ogen te zien was hij ook een vampier. Ik keek naar het meisje.
'Hallo ik ben Dokter Platt en wat is jou naam?' Vroeg ik vriendelijk, de dokter tegenover verstijfde even toen ik me naam zei maar hij bleef stil.
'Mila.' Antwoordde ze zacht.
'Dat is een mooie naam en waar doet het pijn?'
'In me been.'
'Welke been?'
'Haar linker.' Antwoordde de dokter voor me. 'Dokter Cullen trouwens.' Hij stak zijn hand uit en ik schudde hem. Zoals ik al verwacht was hij steenhard en ijskoud net als ik.
'Dr Platt.' Ik boog me over Mila' knie en raakte hem voorzichtig aan en meteen begon ze te jammeren. 'Dat word foto's maken, maar ik vermoed dat haar knie schijf is gebroken.'
'Dan gaan we foto's maken.' Zei hij.

En ja hoor ik had gelijk, haar knie schijf was gebroken en om het nog erger te maken was haar scheenbeen verbrijzeld en moest ze geopeerd worden. En ik mocht eindelijk haar huis.
Ik trok me jas uit, gooide hem in me kluisje en pakte me mobiel die vol was ge'appt door Scar.

Kom nu naar huis heb belangerijk nieuws

Ik pakte me gewone jas en wou de ruimte uit lopen toen ik half tegen Dokter Cullen aan knalde.
'Oeps sorry ik had u niet gezien.' Zei ik beschamend.
'Dat maakt niet uit.' Hij lachte vriendelijk naar me. 'Je was goed daar straks.'
'Dank je.' Me mobiel ging weer en zuchtend keek ik er op ennzag dat het Scarlett weer was. 'Sorry ik moet gaan me zusje word ongeduldig.'
Hij lachte. 'Tot morgen dan.'
'Tot morgen.' En ik liep vlug de ruimte uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen