alles is vanuit Ayleen geschreven.

ik werd wakker en besefde het ' het is zover vanavond ga ik mainstreet ontmoeten' .
ik ging als een gewone zondagochtend aan m'n ontbijt zitten, tot dat ik ineens de deurbel hoorde!
ik rende gauw naar de voordeur om te kijken wie het was, het was m'n bff !
na een halfuur een gesprek te hebben gehouden bij de deur kwam ze binnen.

ein-de-lijk het is 6 uur, mam zei een halfuur geleden dat we misschien al beter konden gaan voor de zekerheid maar we wouden ons nog opmaken en omkleden.
na bijna anderhalfuur gereden te hebben waren we eindelijk in brabant.
we moesten wel door Waarle rijden.
opeens kwam er een auto om de hoek en botste tegen onze auto aan. gauw belde mam de ANWB.
ik en m'n bff braken in tranen uit, als we hierdoor mainstreet zouden missen gingen we kapot.
snel belde ik een taxi maar die was dicht op zondag.
uiteindelijk stonden er allemaal mensen om heen van een afstand zag ik al 4 jongens staan maar door de mist kon ik niet precies zien hoe ze eruit zagen.
in de verte zagen we een Jumbo dus besloten ik en m'n vriendin maar om daar even wat te halen.
toen we langs de 4 jongens liepen zagen we het pas, het waren Rein, Owen, Nils & Daan..
we geloofde onze ogen niet ! toen Rein naar me toe kwam besefde ik het pas ik sta gewoon oog in oog met Rein !
Rein stond voor me en vroeg opeens : waar moeten jullie heen ?
dus ik maar meteen antwoorden dat we dus naar het optreden van hun moesten maar dat we een ongeluk hadden gehad en dat we niet verder konden rijden met deze auto.
hij begon te blozen en vroeg of we misschien mee wouden lopen naar Rein's huis en dan achterop richting Tilburg want zo ver weg was het toch niet.

eenmaal aangekomen bij Rein's huis kregen we warme chocolademelk want we waren helemaal koud geworden omdat we zolang buiten hadden gestaan. ik keek om me heen en zag allemaal foto's van Rein als baby staan.
na een uurtje bij te zijn gekomen en opgewarmt te zijn besloten we maar om riching Tilburg te gaan, eenmaal aangekomen bij de zaal stonden we voor de ingang te wachten, todat Daan ineens zegt 'gaan jullie niet mee ? ' toen m'n vriendin vroeg ' waarheen ? backstages? ' meteen antwoorde ze in koor 'uhm ja of willen jullie niet' ja graag antwoorde ik !

na het optreden kwamen we weer backstages en toen gebeurde het ! Rein zoende me !

Reageer (2)

  • xmainstreetx

    Leuk, snel erder met die van mij ;) xoxo

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Hahahah leuk snel door x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen