1.2 My school.
Na nog eventjes gekletst te hebben ging ik met een big-smile op m'n gesicht naar huis. Toen ik thuis was vroeg mijn moeder wat er was. Ik vertelde het hele verhaal van de flyer tot de snackbar. Daarna ging ik naar mijn kamer en zette ik mijn mobiel op een harde ringtone zodat ik zou merken waneer, hij me zou smsen of bellen. Naar een tijdje kwam mijn moeder mijn kamer in gelopen en zei dat het allaat was endat ik nou beter kon gaan slapen. Dat deed ik ook , want morgen was mijn eerste school dag.
De ochtend.
Ik schrok wakker van me wekker. En mompelde iets, wat leek op grr. Ik stapte mijn bed uit en pakte een setje kleding. Ik kleedde me om en deed mijn make-up op. Ik pakte mijn le-coc-sportif tas en propte mijn agenda erin, en liep naar beneden. Beneden at ik 2 rijstwafels met salami en pakte mijn broodtrommel die ik in mijn tas stopte. Ik pakte een flesje chocomel en een flesje water. Die stopte ik in mijn tas. Ik pakte mijn fiets en fietste naar mijn school. Binnen 10 minuten was ik er. Toen ik binnen kwam kende ik de weg nog niet. De vrouw van de receptie stuurde me naar lokaal 030 daar zou ik voorhet eerst bij mijn 2de klas zitten. Het eerste uur had ik Natuur en techniek. Ik werd voorgesteld aan de klas en probeerde zo on op merkbaar te doen. Ik werd ook niet echt op gemerkt. Behalve door een meisje, Fleur. Ze vroeg of ik bij haar wou zitte bij deze les en bij wiskunde. Ik zei dat ik alleen met wiskunde niet kon. Ze vroeg niet waarom en daar was ik toch wel blij om. De les vloog voorbij. Daarna moest ik naar Wiskunde voor havo 3. Ik liep de klas in en daar stond mevrouw Amer. Mevrouw Amer stelde me voor 'Goedendag kinderen, dit is Melanie. Ze zit alleen bij Wiskunde bij jullie omdat ze eigenlijk nog in het 2de zit.' Ik bekeek de klas. Ik zag een groepje meisjes ruzieën en ik keek de rest rond. Toen keek ik terug. Dat was JUSTIN! De leraares begon weer te praten 'Meiden hebben jullie nog steeds niet gekozen wie nu naar Justin gaat?' De meiden begonnen hevig te knikken. 'Kiest u anders maar' Zei een blond meisje die volgens mij hoopte dat zei werd gekozen. De leraares zei 'Oke ik kies wel. Eens even denken.. hmmm' Alle meiden keken haar hoopvol aan. 'Melanie ga jij maar' Ik stamelde even 'Euh, euh ik?' 'Jajij zei de docente en gaf me een knikje.
Reageer (2)
Verder !
1 decennium geledenik heb een le kok sportief tas Verder
1 decennium geleden