heeiii, ik heb opeens inspiratie voor mijn verhaal! maar nu moet ik gaan haha=( dus ja ik hoop dat ik straks nog een stukje er op kan zetten!!!

veel leesplezier=D

Vanuit Linde

De volgende morgen word ik al vroeg wakker, heel zachtjes sta ik op en loop naar de keuken. Ik maak een lekker ontbijtje en wacht dan tot de jongens wakker zijn. Ze hebben wel een lekker ontbijtje verdient, want ze zijn er altijd voor me en ik wil eigenlijk wel wat terug doen… maar wat? Terwijl ik rustig bezig ben met het ontbijtje en loop na te denken over wat ik voor de jongens wil doen denk ik even niet aan de berichtjes, de man en mijn wond. Ik ben zo in mezelf bezig dat ik dan ook niet door heb dat Daan, Rein, Owen en Nils ondertussen wakker zijn geworden en de keuken in zijn komen lopen. Dan draai ik me om en zie ze alle 4 staan, ik slaak een gilletje en Daan vraagt meteen “schrok je? Haha” “ja, vindt je het gek? Haha ik was heel rustig aan het nadenken in mijn eentje en opeens staan jullie voor mijn neus!” zeg ik en Nils kijkt me verontwaardigd aan “zijn we zo eng dan?” ik knik en zeg lachend “ja eigenlijk wel jullie zijn net spoken” en probeer er meteen weer zo serieus mogelijk bij te kijken alsof ik het echt meen. Ze kijken me alle 4 een beetje raar aan en dan begin ik weer te lachen en zeg “nee, natuurlijk niet, jullie zijn schatjes haha”. De rest begint ook te lachen en als iedereen uitgelachen is vraag ik “zullen we gaan ontbijten?” “is goed” zeggen ze allemaal en we gaan gezellig met z’n 5en ontbijten, na het ontbijten loop ik naar boven om me even om te gaan kleden en dan bedenk ik opeens een geweldig idee om de jongens te bedanken! Mijn dag begint dus eigenlijk best goed, ondanks alle nare dingen die er gister zijn gebeurd.. Maar goed, terug naar het plan, ik moet wel even vragen of de producer van MainStreet me wil helpen.. Dat wil hij vast wel, aangezien de jongens het zo goed met hem kunnen vinden zeggen ze altijd. Ik dwaal weer af met mijn gedachten haha. Okee, ik ga een liedje voor ze schrijven en opnemen! ik zit al een paar jaar op zangles, maar eigenlijk weten ze dat allemaal niet, dus een extra grote verassing! Als ik beneden kom zitten de jongens al met z’n 4en op de bank een beetje tv te kijken. Ik ga lekker tegen Daan aan zitten en dan zegt Daan “hey, volgende week vrijdag hebben we schoolfeest!” “oja, helemaal niet meer aan gedacht!” zeg ik en ik begin te glimlachen, “ik heb er zin in!” zeg ik en Daan knikt “je mag ook allemaal iemand van buiten school meenemen he, dus neem je nog iemand mee?” vraagt Daan dan aan mij, ik knik en zeg dan “jaa, Fleur komt gezellig mee!” ik zie Rein omkijken bij de naam Fleur en zeg “misschien neemt Daan je wel mee, kun je samen met Fleur haha” hij kijkt smekend naar Daan en zegt “pleasee” Daan begint te lachen en zegt “uhh, ja is goed hoor”. Dan hoor ik van de andere kant een blije “YESS” komen en ik begin te lachen. “waar is je moeder eigenlijk?” vraag ik dan aan Daan, “uhh, ik denk in de keuken ofzo” zegt Daan, “waarom?” vraagt hij er snel achteraan, “okee dankje, nou dat kom je nog wel te weten” zeg ik geheimzinnig en dan sta ik op van de bank en loop richting de keuken. De moeder van Daan staat inderdaad in de keuken, “hoi, heb jij het nummer van de producer van MainStreet?” vraag ik haar en ze kijkt om “hey, ja hoor die heb ik wel, hoezo?” “nou” begin ik, “ik wil graag iets doen voor de jongens, omdat ze er altijd voor me zijn, en toen dacht ik aan een nummer opnemen!” zeg ik en de moeder van Daan kijkt me vragend aan, “kun je zingen dan? Niet flauw bedoeld hoor” ik begin te lachen en zeg “haha, ja ik zit al een paar jaar op zanglessen, maar dat heb ik nooit verteld!” ze glimlacht en zegt “ooh, leuk!” en pakt dan haar mobiel om het nummer van de producer op te zoeken. Ze geeft me het nummer en ik loop weer even naar Daan’s kamer. Ik tik het nummer in en hoor mijn mobiel dan overgaan. “hallo, met william?” hoor ik en ik zeg “hoi, met Linde Hendriksen” “hoi, ben jij toevallig de vriendin van Daan?” ik begin te lachen en zeg “haha, ja dat ben ik, hoe weet u dat?” “tja, de jongens vertellen veel hier haha, en zeg maar je hoor” “okee haha, maar ik wilde vragen of jij me misschien zou willen helpen met een cadeautje voor de jongens?!” “dat wil ik wel, wat moet ik doen?” “nou, ik wil een liedje opnemen, dat ik zelf heb geschreven, voor de jongens” “leuk! Heb je al zanglessen?” “jaa, al 2 of 3 jaar!” “okee, dat is mooi, maar je kunt vanmiddag wel langs komen anders?” ik glimlach en zeg “ja, goed idee! Dan zie ik je vanmiddag!” ik huppel blij weer naar beneden en de jongens kijken me vreemd aan “waarom ben jij nou weer zo blij?” vraagt Owen dan en ik wuif het een beetje weg “kom je nog wel te weten!” zeg ik lachend, “ik moet trouwens wel om 14:00 ofzo naar huis!” zeg ik dan en als Rein wil vragen waarom zeg ik snel “gewoon, omdat ik nog wat dingen thuis moet doen!” “het zal wel” zegt Rein en mijn glimlach blijft heel groot. We gaan nog een beetje Just Dance doen en dan is het al bijna 14:00, ik zeg snel “ik moet naar huis!” en de jongens kijken me sip aan “aahw!” zeggen ze en ik lach “sorry, maar ik moet echt weg!” ze komen met z’n 4en op me aflopen en geven me een grote knuffel, “wel vertellen thuis he, en goed oppassen! En altijd bellen als er iets is!” zegt Daan en ik knik en geef hem nog een kus. Dan loop ik het huis uit en stap op de fiets richting mijn huis. Thuis aangekomen zet ik even snel mijn tas neer en loop naar mam toe, ik leg even het hele verhaal uit en vertel dat ik naar Amsterdam moet. “is goed, doe je wel voorzichtig in de trein?!” ik knik en zeg nog even “ja mam, doe ik, tot vanavond!” en loop dan weer het huis uit richting het station van Goor.

Reageer (6)

  • xSuzannne

    Snel verdeeeeeeer! :D
    xoxo

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Spannend snel door xxxxxxxx Fien mag ik met nils in je stiry?? Xxxxxxx

    1 decennium geleden
  • KusxJanneke

    leuk leuk meid (:

    1 decennium geleden
  • kissyou1D

    Ahw super lief <3 mag ik ook in je storie please x hou van je verhaal x frederique

    1 decennium geleden
  • YasmineLovex

    zo mooi
    snel verder xo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen