Woensdag 13 december 2006


~ Mila Adams

Vermoeid laat ik me op mijn bed vallen. Pas om half twee `s nachts gingen de laatste mensen weg. Mijn wekker paste zich daar jammer genoeg niet op aan en ging vrolijk af vanmorgen om half zeven. Na een lange dag school vind ik dat ik dan wel een middagdutje verdient heb. Ik neem niet eens de moeite om me om te kleden, ik val gelijk in slaap.

Ik word pas wakker als Frederique mijn kamer binnen komt. 'Kom je eten? We hebben je al een paar keer geroepen, maar je kwam niet. ' Verbaasd kijk ik naar mijn wekker. Heb ik zo lang geslapen? Ik ga overeind zitten en haal mijn hand door mijn haren. 'Ik kom eraan, ' mompel ik. Frederique loopt de kamer weer uit. Een geeuw verlaat mijn mond. Eerst maar even wakker worden voor ik naar beneden ga.

Als ik beneden kom is iedereen al aan het eten. Ik schuif aan op een vrij plek en schep wat aardappels, groenten en vlees op. Terwijl iedereen al bijna klaar is, moet ik nog beginnen. Met een zucht prik ik wat in mijn eten. De eerste mensen mogen van tafel af. Alle plekken rondom mij heen komen meteen vrij. Frederique komt tegenover me zitten. 'Wat doet erop? ' Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, ik weet het niet. '
'Niks gewoon. Ik zie aan je dat je het hartstikke goed weet. '
'Het is school …' Ik twijfel even wat ik zal gaan zeggen. 'School.'
'School? ' Frederique kijkt me verbaasd aan. Ik heb nooit problemen gehad met school. Ik snap wel waarom zij het nu niet snapt.
'Ja, school, ' mompel ik, leg mijn vork weg en sta op. Op naar mijn kamer. Op naar de rust.

Ik wou dit hoofdstuk eigenlijk al veel eerder activeren, maar het is er niet van gekomen :c
En toen ik het gisteren wou doen, deed mijn internet het ineens niet meer!
Hij is kort, ik weet het. Over een week is het vakantie -met carnaval en toetsweek erna- dus ik weet niet of dat wat gaat worden. Ik zal mijn best doen!

Reageer (4)

  • Inviolable

    Hmm, ik vind toch dat Bill zijn eigen vrienden moet zoeken hoor.
    Die Dirk mag ik niet zo :') haha.

    Ga je snel verder?
    xx

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Snel verder <3<3

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    het maakt echt niet uit of het een lang deeltje of kort deeltje is als je maar iets in de zoveel tijd plaatst
    snel verder(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen