Even een nieuw hoofdstuk! Kisses Myyxx

PS: Graag reactie als ik door moet!

Esther:

Als ik en Daan bij Daan's huis aan komen doet zijn moeder de deur open. 'Hallo Daan en Esther, wat doen jullie hier?' vraagt zijn moeder. 'Mam, Esther is ziek en ze kan niet naar huis, dus zei ik dat ze wel mee kon naar mijn huis' antwoord Daan terwijl ik begin te hoesten. 'Oke, maar wat doe jij dan hier?' zegt zijn moeder. 'Ik moest op haar letten want ik dacht dat jij al op je werk was' zegt Daan. 'Ja, ik moet zo gaan. Esther, wil je een kopje thee?' 'Ja, lekker bedankt!' antwoord ik. 'ik breng je wel even naar boven toe' zegt Daan. Als we boven komen lopen we naar zijn kamer. 'Daan?' vraag ik en begin weer te huilen. 'Ja?' antwoord hij. 'Waarom.... waarom.... doet Rein dit?' snik ik. 'Ik weet het niet Esther' antwoord hij en ik zie dat hij aan het nadenken is. 'Maar.... weet jij ook wie dat meisje was?' 'Nee, eerlijk gezegt niet, maar Rein weet het wel! Zou ik na schooltijd even naar hem toe gaan? Dan mag je wel hier blijven hoor. Dan kom ik daarna weer terug. Oké?' vraagt Daan aan me. 'Ja, is goed. Maar neem Rein dan ook mee terug. Ik wil zijn verhaal horen' zeg ik boos en verdrietig. 'Wil je dat echt? Want kijk.... Hij heeft je bedrogen' vraagt Daan. 'Ja, ik wil het echt. Ik weet dat hij me bedrogen heeft maar ik wil van hem horen waarom hij dat deed!' zeg ik boos. 'Rustig Esther! Hij had het niet zo bedoelt' zegt Daan. 'Denk je?' snik ik. 'Nee, ik denk het niet, ik weet het zeker!' zegt Daan en begint te lachen. Ik kan er niet om lachen maar toch lach ik mee. 'Dankje Daan!' zeg ik en ik geef Daan een knuffel. even later klopt Daan's moeder op de deur. 'Thee! Daan ik heb er ook een voor jou gemaakt, maar ik wist niet of je thee wou. Esther, welke thee wil je?' vraagt ze. 'Doe maar aardbei thee. Dankjewel Mevrouw!' 'Alsjeblieft meisje' antwoord Daan's moeder. Als ze weg is en ik de thee op hem begin ik weer te praten. 'Je moeder is echt aardig en de thee is lekker!' zeg ik en Daan begint te lachen. 'Dankje, jou moeder klinkt ook aardig!' antwoord Daan lachend. 'Hoe weet jij dat nou weer?' 'Geen idee!' zegt Daan en we liggen even later in een deuk.

Rein:

Shit! Sta ik met Lisa te praten begint ze me te zoenen. Op dat moment ziet Esther me staan. Ze zegt iets tegen Daan en rent dan huilend naar buiten toe. Daan rent achter haar aan. Ik zie ze niet meer binnen komen dus ga ik maar naar de les. In de les kan ik me maar niet concentreren. Ik denk de hele tijd aan Esther. Het lijks eewig te duren voordat de les is afgelopen. Na schooltijd ga ik naar huis toe. Ik gooi mijn tas in de gang en ren naar boven. Even later gaat de bel. Ik loop naar benden en doe de deur open. Het is Daan. 'O, hé Daan' zeg ik. 'Hé Rein. Waarom? Waarom zoende je met een ander?' zegt Daan boos tegen me als we in de kamer staan. 'Ik stond met haar te praten en toen zoende ze me opeens. Maar waar ik Esther?' zegt Rein en hij begint te huilen. 'Esther is bij mij thuis. Ik heb haar ziek gemeld terwijl ze niet naar school wou na wat ze heeft gezien. En dat komt door jou!' zegt Daan en hij wil weg lopen maar ik hou hem tegen. 'Daan, mag ik mee naar jou huis dan kan ik het aan jullie uit leggen?!' vraagt Rein en ik zeg ja en hij loopt met me mee naar huis.

Reageer (3)

  • estherhkx

    Thank you! <33


    Kissesssx
    Myyx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Jaaaaa dooor het is super leuk!!!

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Sws doorgaan!

    Kuss,
    Marije .

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen