Foto bij 18. Bij elkaar?? 1

Nog een hoofdstukje *juigen* hihi :)
Ik ga nu even snel huiswerk maken misschien eind van de middag nog een stukje anders vanavond
Xxx

Door de ogen van Daan:
Ik zit met Rein en Owen te praten als ik een smsje krijg van Nils: heej jongens, ik kom er ook aan en biet alleen..... Alles komt goed Nils. Ik antwoord terug: hee Nils, ik drnk niet dat het nu het juiste moment is om Yasmine aan ons voortestellen zie je zo Daan. Van wie kreeg je een smsje vraagt Owen nieuwsgierig. Haha gewoon van Nils hoor. Hij komt eraan. Oke, antwoord Rein afwezig. He jongen alles komt wel weer goed, en daar gaan wij als het moet persoonlijk voor zorgen vult Owen mij aan.

Door de ogen van Lisa:
Na even diep adem gehaald te hebben loop ik weer naar Nils. Ik ga met Rein praten zeg ik en samen lopen we naar binnen. Wacht even hier zegt Nils als we bij de deur van de kamer van Rein zijn ik neem Daan en Owen mee naar het restaurant, dan kan jij even rustig met Rein praten hij glimlacht en loop dan naar binnen. Je gaat zenuwachtig op een stoel zitten. Na een paar minuten gaat de deur open lopen Nils, Daan en Owen naar buiten. Gast je hebt Lisa mee gekregen hoor je owen tegen Nils zeggen. Daan komt meteen op je afgelopen. Heey zegt hij en geeft je een knuffel. Goed dat je mee bent gegaan met Nils, ga je met Rein praten? Ja het is denk wel het beste antwoord ik. Sorry ik moet gaan succes en luister gewoon na Rein je mag me altijd bellen. Hij geeft me nog een knuffel en loopt dan naar Nils en Owen toe. Met zijn drieën lopen ze weg. Je blijft nog even zitten maar loopt dan toch de kamer van Rein in.


Sorry dat dit stukje zo kort is maar het volgende stukje word heel lang daarom heb ik deze wat korter gemaakt :)

Reageer (2)

  • xxIKHEETANNE

    snel dooooor!!! quizlet lag er uit dus lees hem nu pas haha=(

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Oehh , Spannend! snel door(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen