Foto bij Twentyfive

"Around this cournor, and then i'm home." Vertelde ik Jay toen we bijna bij het appartement van Lauren waren. We liepen de hoek van de straat om en ik begon in mijn tas te rommelen naar de sleutel die Lauren me had mee gegeven. "Thank you for tonight." zei ik toen we voor het paadje stonden, die leide naar de voordeur van het appartementencomplex. "It was a really goodnight, i had fun." Zei Jay waarna hij de voor de zoveelste keek vanavond zijn armen om me heen sloeg. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en snoof voor de laatste keer deze avond zijn geur op.
      Na onze omhelzing hield hij me een stukje van zich af en keek me diep in mijn ogen aan, en zo stonden we een tijdje in elkaars ogen te staren. "You know.." Onderbrak Jay de stilte die tussen ons was gevallen. "I really wanna kiss you right now, but as you said, we're gonna take thing slow and see where it leads us." Ik keek hem aan met een stralende glimlach en sloeg ditmaal mijn armen om hem heen. Zo stonden we een tijdje, gewoon genietend van elkaars aanwezigheid. "Not to ruin the moment we're having, but i really got to had back to the hotel." Zei Jay en zijn greep om mij verslapte. "But before i go, can you close your eyes for me?" Vroeg hij met een voorzichtige lach om zijn mond. "Why do i have to close my eyes?" Vroeg ik en keek hem verbaasd aan. "Just.. close them please?" Was zijn antwoord. Ik zuchtte en sloot mijn ogen. '
      Ik voelde hoe hij zicht verplaatste en achter me ging staan. "Could you hold your hair up?" Na enige twijveling pakte ik mijn haar en voor ik het wist voelde ik iets kouds rond mijn nek glijden. "You can open them now." Zei Jay en ik opende langzaam mijn ogen en keek naar wat er om mijn nek hing. Het was een zilveren ketting met daar aan 2 hangertjes. De ene was een klein klavertje 4 en de andere was een rondje met daarop het woord 'lucky'. Ik draaide me naar hem om en en bedankte hem. "Thank you, but why are you giving me a necklace?" Vroeg ik hem. "Well.. the clover stands for goodluck and the lucky part is.. you make me feel lucky i have het you. I just wanted to give you something that ment a lot to me, but also to you i guess." vertelde hij me en zijn ogen waren gericht naar de grond.
      "Jay?" Zijn ogen gleden van zijn schoenen naar mijn gezicht en keken me afwachtend aan. "I really like it, thank you. It's really sweet of you.. but now i wish i had something for you to give you." Mijn wangen kleurden rood en dit maal was het mijn beurt om mijn ogen op de neuzen van mijn schoenen te richten. Ik voelde hoe hij zijn handen op mijn wangen legde en ik keek op, recht in zijn prachtige blauwe ogen. "You could give me something you know." Oh nee ik was nog niet klaar hier voor, maar de woorden die hij uitsprak stelden mijn zenuwen meteen gerust. "Come one stage with me again tomrrow? During the same song, i really wanna sing to you again." Ik knikte en hij lachte naar me.
      Jay boog zich voorover en gaf me een kus op mijn voorhoofd, waarna hij me nog kort in een de zoveelste knuffel trok. We spraken af dat Lauren en ik morgen om 5uur bij hun zouden zijn, zodat we samen konden gaan eten. "See you tomorrow then, and please were the necklace?" Zei hij. "Of course i will, and yeah see you tomorrow. And if you could let me know when you get back?" Vroeg ik op mijn beurt. "I will, goodnight." "Goodnight." Hij draaide zich om en liep het paadje terug naar de weg weer af, ik draaide me ook om en opende de deur waarna ik de trap naar boven nam.
      15min later kreeg ik een smsje van hem dat hij nu in het hotel was en niet kon wachten om me morgen weer te zien. Ik smste hem terug dat ik een geweldige avond had gehad en dat ik hem morgen weer zou zien. Na deze smsjes legde ik mijn telefoon weg en kroop onder de dekens en viel vervolgens met een gilmlach om mijn mond in slaap.




Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (3)

  • crazycatlady

    Hey!

    Love the chapter! Maar dat wist je al:D Het is zo ongelofelijk lief<3 Jay is zo'n schatje! Dat hij haar die ketting geeft<3
    Dus the wanted krijgt een een realityshow? Hmmm ik ben eerlijk gezegd niet zo gek op het idee. Vooral omdat ik reality tv echt haat. Maar ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat worden en ik heb er zeker geen problemen mee om meer van Max te zien;) Naja ik laat het hier voor vandaag bij! xxx

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Omgg leeuukkk!
    Jayy :)

    1 decennium geleden
  • nothanku

    Snel verder!!!!
    Omg, ik ben te verslaafd...
    Cxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen